
TURYSTYKA, TEKSTYLIA, KOSMETYKI, STAL, BIOTECHNOLOGIA
Dla firm, które planują sprzedaż produktów lub usług w internecie oferujemy wsparcie w wejściu na rynek e-commerce, a działającym sklepom, udzielamy rekomendacji, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży.
Wskażemy, jak dotrzeć do klientów za pośrednictwem wielu kanałów sprzedażowych, w tym marketpaces, i ulepszyć doświadczenia zakupowe klientów zgodnie ze strategią omnichannel.
W ramach wsparcia:
TURYSTYKA, TEKSTYLIA, KOSMETYKI, STAL, BIOTECHNOLOGIA
Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…
Nowoczesny biznes, by się rozwijać, potrzebuje innowacji. Innowacje z kolei, by przyniosły…
Audyt technologiczny to identyfikacja słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa, przeprowadzona w…
Raport z audytu potwierdza przeprowadzenie niezależnej oceny przez przedstawicieli uczelni, zawiera…
Design Thinking to sposób na skuteczne wprowadzenie nowego produktu/usługi na rynek oraz poprawę…
Mamy dostęp do szerokiej bazy wydarzeń targowo – wystawienniczych odbywających się na całym świecie…
Chęć uczestnictwa w programach międzynarodowych w przeważającej części wiąże się z koniecznością…
Od 2014 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości dysponuje przestrzeniami biurowymi, które w…
Badamy potencjał innowacyjny, wskazujemy możliwości rozwoju w obszarze innowacji.