Doradztwo z zakresu e-commerce

Oferujemy doradztwo z zakresu tworzenia, prowadzenia sklepu internetowego oraz zwiększania ilości kanałów sprzedażowych.

Dla firm, które planują sprzedaż produktów lub usług w internecie oferujemy wsparcie w wejściu na rynek e-commerce, a działającym sklepom, udzielamy rekomendacji, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży.

Wskażemy, jak dotrzeć do klientów za pośrednictwem wielu kanałów sprzedażowych, w tym marketpaces, i ulepszyć doświadczenia zakupowe klientów zgodnie ze strategią omnichannel.

W ramach wsparcia:

  • pomożemy w wyborze platformy sprzedażowej,
  • określimy elementy e-sklepu oddziałujące na zachowanie klientów,
  • wskażemy, jak poprawić doświadczenia użytkowników Twojego sklepu,
  • zaproponujemy jak usprawnić proces zakupowy dla użytkowników,
  • pomożemy wykryć nieprawidłowości na stronie sklepu,
  • wskażemy sposoby efektywnej komunikacji i obsługi klienta,
  • wskażemy narzędzia analityki internetowej,
  • zaproponujemy dodatkowe kanały sprzedaży marketplaces.
Logo Enterprise Europe Network Logo Komisji Europejskiej
Osoba kontaktowa

Pozostałe usługi

Metoda ADMA w audycie wewnętrznym w siedmiu obszarach transformacji

Audyt wewnętrzny przedsiębiorstwa w siedmiu obszarach transformacji prowadzny w oparciu o warsztaty.

Zobacz

INKUBACJA

Jesteś młodym przedsiębiorcą i potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu działalności gospodarczej?…

Zobacz

Sprzedaż i licencjonowanie technologii

Pomagamy w procesie sprzedaży, licencjonowania lub zakupu technologii i know-how.

Zobacz

EIC Accelerator Horyzontu Europa dla firm

Doradztwo w zakresie finansowania z EIC Accelerator Horyzontu Europa

Zobacz

Prawa własności intelektualnej

Wspieramy w identyfikowaniu i ochronie praw własności intelektualnej.

Zobacz

Zamówienia publiczne w Niemczech

Prowadzimy doradztwo dla firm chcących uczestniczyć w niemieckich zamówieniach publicznych.

Zobacz