Doradztwo z zakresu e-commerce

Oferujemy doradztwo z zakresu tworzenia, prowadzenia sklepu internetowego oraz zwiększania ilości kanałów sprzedażowych.

Dla firm, które planują sprzedaż produktów lub usług w internecie oferujemy wsparcie w wejściu na rynek e-commerce, a działającym sklepom, udzielamy rekomendacji, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży.

Wskażemy, jak dotrzeć do klientów za pośrednictwem wielu kanałów sprzedażowych, w tym marketpaces, i ulepszyć doświadczenia zakupowe klientów zgodnie ze strategią omnichannel.

W ramach wsparcia:

  • pomożemy w wyborze platformy sprzedażowej,
  • określimy elementy e-sklepu oddziałujące na zachowanie klientów,
  • wskażemy, jak poprawić doświadczenia użytkowników Twojego sklepu,
  • zaproponujemy jak usprawnić proces zakupowy dla użytkowników,
  • pomożemy wykryć nieprawidłowości na stronie sklepu,
  • wskażemy sposoby efektywnej komunikacji i obsługi klienta,
  • wskażemy narzędzia analityki internetowej,
  • zaproponujemy dodatkowe kanały sprzedaży marketplaces.
Logo Enterprise Europe Network Logo Komisji Europejskiej
Osoba kontaktowa

Pozostałe usługi

Propozycja Wartości - warsztaty (VPC)

Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…

Zobacz

Oferta szkoleniowa z zakresu PR Horyzont Europa

Program Ramowy Horyzont Europa, wspierający badania naukowe i innowacje, jest obszerny i bardzo…

Zobacz

Biura dla młodych firm

Od 2014 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości dysponuje przestrzeniami biurowymi, które w…

Zobacz

Rozwój Modelu Biznesowego

Konsultujemy i pomagamy rozwijać modele biznesowe naszych klientów.

Zobacz

Prawa własności intelektualnej

Wspieramy w identyfikowaniu i ochronie praw własności intelektualnej.

Zobacz

Sprzedaż i licencjonowanie technologii

Pomagamy w procesie sprzedaży, licencjonowania lub zakupu technologii i know-how.

Zobacz

EIC Accelerator Horyzontu Europa dla firm

Doradztwo w zakresie finansowania z EIC Accelerator Horyzontu Europa

Zobacz

Targi, konferencje i misje gospodarcze

Mamy dostęp do szerokiej bazy wydarzeń targowo – wystawienniczych odbywających się na całym świecie…

Zobacz

Poszukiwanie partnerów badawczych

Chęć uczestnictwa w programach międzynarodowych w przeważającej części wiąże się z koniecznością…

Zobacz