Doradztwo z zakresu e-commerce

Oferujemy doradztwo z zakresu tworzenia, prowadzenia sklepu internetowego oraz zwiększania ilości kanałów sprzedażowych.

Dla firm, które planują sprzedaż produktów lub usług w internecie oferujemy wsparcie w wejściu na rynek e-commerce, a działającym sklepom, udzielamy rekomendacji, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży.

Wskażemy, jak dotrzeć do klientów za pośrednictwem wielu kanałów sprzedażowych, w tym marketpaces, i ulepszyć doświadczenia zakupowe klientów zgodnie ze strategią omnichannel.

W ramach wsparcia:

  • pomożemy w wyborze platformy sprzedażowej,
  • określimy elementy e-sklepu oddziałujące na zachowanie klientów,
  • wskażemy, jak poprawić doświadczenia użytkowników Twojego sklepu,
  • zaproponujemy jak usprawnić proces zakupowy dla użytkowników,
  • pomożemy wykryć nieprawidłowości na stronie sklepu,
  • wskażemy sposoby efektywnej komunikacji i obsługi klienta,
  • wskażemy narzędzia analityki internetowej,
  • zaproponujemy dodatkowe kanały sprzedaży marketplaces.
Logo Enterprise Europe Network Logo Komisji Europejskiej
Osoba kontaktowa

Pozostałe usługi

Ocena pomysłu na biznes

Młodym firmom i doświadczonym graczom oferujemy ocenę ich nowego pomysłu na biznes lub…

Zobacz

Rozwój Modelu Biznesowego

Konsultujemy i pomagamy rozwijać modele biznesowe naszych klientów.

Zobacz

Analizy rynków

Funkcjonujący w ramach RCIiTT ośrodek Enterprise Europe Network oferuje opracowanie analiz rynków…

Zobacz

Wskazanie programu B+R

Znalezienie odpowiedniego źródła finansowania to trudne zadanie, dlatego jako Horyzontalny Punkt…

Zobacz

Targi, konferencje i misje gospodarcze

Mamy dostęp do szerokiej bazy wydarzeń targowo – wystawienniczych odbywających się na całym świecie…

Zobacz

Oferta szkoleniowa z zakresu PR Horyzont Europa

Program Ramowy Horyzont Europa, wspierający badania naukowe i innowacje, jest obszerny i bardzo…

Zobacz

Zamówienia publiczne w Niemczech

Prowadzimy doradztwo dla firm chcących uczestniczyć w niemieckich zamówieniach publicznych.

Zobacz

Design Thinking - baza: nowe produkty wykorzystujące technologie AM

Design Thinking – metodyka projektowania produktów z wykorzystaniem technologii AM

Zobacz

Propozycja Wartości - warsztaty (VPC)

Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…

Zobacz