BRANŻA SPOŻYWCZA, MEDYCYNA, MEDIA
Wprowadzanie nowych produktów lub usług jest kosztowne, wymaga nakładów finansowych i czasu. Do tego proces taki może zakończyć się niepowodzeniem. Stąd wśród przedsiębiorców na całym świecie coraz bardziej popularne staje się ulepszanie swojego modelu biznesowego, a nie produktu. W sytuacji, kiedy wiele firm oferuje w zasadzie taki sam produkt lub usługę, często o sukcesie tej, a nie innej firmy, decyduje wybrany model prowadzenia biznesu.
Podczas konsultacji dotyczącej rozwoju modelu biznesowego odpowiemy na pytania:
- Czy model biznesowy jest kompletny, czy jego poszczególne elementy są ze sobą spójne?
- Czy kanały dotarcia do klientów, sposoby utrzymywania z nimi relacji i model zysków są jasno zdefiniowane?
- Czy model biznesowy firmy wyróżnia się spośród konkurencji?
- Czy firma właściwie zdefiniowała, jaką wartość dostarcza klientom, czy znane są ich potrzeby i oczekiwania?
- W jakich kierunkach można rozwijać dany model biznesowy?
Analizę wykonujemy w oparciu o uznane narzędzia i metodologie: Business Model Canvas, Lean Canvas, Blue Ocean Strategy, Design Thinking i Service Design.
Istnieje również możliwość przeprowadzenia dedykowanego szkolenia / warsztatu dla pracowników firmy, podczas którego wspólnie przeanalizujemy aktualny model biznesowy przedsiębiorstwa oraz wygenerujemy szereg pomysłów na jego rozwój i wprowadzenie innowacji.
BRANŻA ELEKTRYCZNA, MORSKA, AUTOMATYKA, ENERGIA
OCHRONA ŚRODOWISKA, MEDYCYNA, AUTOMOTIVE
TURYSTYKA, TEKSTYLIA, KOSMETYKI, STAL, BIOTECHNOLOGIA
ICT, MEBLE, POLIGRAFIA , SZTUKA, KULTURA
Pozostałe usługi
Mamy dostęp do szerokiej bazy wydarzeń targowo – wystawienniczych odbywających się na całym świecie…
Prowadzimy doradztwo dla firm chcących uczestniczyć w niemieckich zamówieniach publicznych.
Funkcjonujący w ramach RCIiTT ośrodek Enterprise Europe Network oferuje opracowanie analiz rynków…
Od 2014 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości dysponuje przestrzeniami biurowymi, które w…