![zdjęcie portretowe Krystyna Flak](/sites/default/files/styles/100x130/public/img/pracownicy/KrystynaF_1.jpg?itok=1mmbcecj)
BRANŻA SPOŻYWCZA, MEDYCYNA, MEDIA
Wprowadzanie nowych produktów lub usług jest kosztowne, wymaga nakładów finansowych i czasu. Do tego proces taki może zakończyć się niepowodzeniem. Stąd wśród przedsiębiorców na całym świecie coraz bardziej popularne staje się ulepszanie swojego modelu biznesowego, a nie produktu. W sytuacji, kiedy wiele firm oferuje w zasadzie taki sam produkt lub usługę, często o sukcesie tej, a nie innej firmy, decyduje wybrany model prowadzenia biznesu.
Podczas konsultacji dotyczącej rozwoju modelu biznesowego odpowiemy na pytania:
Analizę wykonujemy w oparciu o uznane narzędzia i metodologie: Business Model Canvas, Lean Canvas, Blue Ocean Strategy, Design Thinking i Service Design.
Istnieje również możliwość przeprowadzenia dedykowanego szkolenia / warsztatu dla pracowników firmy, podczas którego wspólnie przeanalizujemy aktualny model biznesowy przedsiębiorstwa oraz wygenerujemy szereg pomysłów na jego rozwój i wprowadzenie innowacji.
BRANŻA SPOŻYWCZA, MEDYCYNA, MEDIA
BRANŻA ELEKTRYCZNA, MORSKA, AUTOMATYKA, ENERGIA
OCHRONA ŚRODOWISKA, MEDYCYNA, AUTOMOTIVE
TURYSTYKA, TEKSTYLIA, KOSMETYKI, STAL, BIOTECHNOLOGIA
ICT, MEBLE, POLIGRAFIA , SZTUKA, KULTURA
Design Thinking – metodyka projektowania produktów z wykorzystaniem technologii AM
Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…
Znalezienie odpowiedniego źródła finansowania to trudne zadanie, dlatego jako Horyzontalny Punkt…
Od 2014 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości dysponuje przestrzeniami biurowymi, które w…
Skomplikowana dokumentacja unijna często zniechęca do napisania i złożenia wniosków projektowych. Z…
Audyt wewnętrzny przedsiębiorstwa w siedmiu obszarach transformacji prowadzny w oparciu o warsztaty.
Pomyśl już dziś o swojej karierze i zarejestruj się w bazie ekspertów Komisji Europejskiej!