BRANŻA SPOŻYWCZA, MEDYCYNA, MEDIA
Doradzamy firmom m.in. w zakresie wyboru danej imprezy targowo – wystawienniczej lub misji gospodarczej oraz właściwego przygotowania do wydarzenia.
Niejednokrotnie przy danych targach odbywają się tzw. giełdy kooperacyjne, czyli umówione spotkania biznesowe z potencjalnymi kontrahentami. RCIiTT jest współorganizatorem wielu takich wydarzeń, dzięki czemu jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom w udziale od strony logistyczno–administracyjnej. Dotyczy to wszystkich etapów uczestnictwa, od zakładania profilu współpracy, poprzez wsparcie logistyczne wyjazdu, na obsłudze firmy na miejscu wydarzenia kończąc.
Przykładem takiego wydarzenia, a zarazem sztandarową imprezą RCIiTT tego typu, są Międzynarodowe Spotkania Biznesowe International Industrial Bridge, która odbywają się w Szczecinie co dwa lata, od 2015 r. Gromadzą one po kilkuset przedsiębiorców z Polski i zagranicy, m.in. z Niemiec, Czech, Skandynawii oraz Rumunii.
Organizowaliśmy również branżowe misje gospodarcze polskich przedsiębiorców, gdzie współorganizowaliśmy spotkania z lokalnymi przedsiębiorcami oraz instytucjami otoczenia biznesu.
Dzięki wsparciu sieci EEN, udział w spotkaniach, zarówno w czasie targów, jak i misji był dla uczestników bezpłatny.
BRANŻA ELEKTRYCZNA, MORSKA, AUTOMATYKA, ENERGIA
OCHRONA ŚRODOWISKA, MEDYCYNA, AUTOMOTIVE
TURYSTYKA, TEKSTYLIA, KOSMETYKI, STAL, BIOTECHNOLOGIA
ICT, MEBLE, POLIGRAFIA , SZTUKA, KULTURA
Pozostałe usługi
Audyt wewnętrzny przedsiębiorstwa w siedmiu obszarach transformacji prowadzny w oparciu o warsztaty.
Audyt technologiczny to identyfikacja słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa, przeprowadzona w…
Raport z audytu potwierdza przeprowadzenie niezależnej oceny przez przedstawicieli uczelni, zawiera…
Design Thinking – metodyka projektowania produktów z wykorzystaniem technologii AM
Audyt przedsiębiorstwa produkcyjnego wg metody ADMA. Dokumentacja transformacji zgodnie ze…
Chęć uczestnictwa w programach międzynarodowych w przeważającej części wiąże się z koniecznością…
Pomagamy w procesie sprzedaży, licencjonowania lub zakupu technologii i know-how.
Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…