Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych lub współorganizowanych przez RCIiTT ZUT
- Poprzez pojęcie „wydarzenie” rozumie się szkolenie, seminarium, dyżur ekspercki, warsztaty, konferencję, śniadanie biznesowe, spotkanie informacyjne, giełdę kooperacyjną itp.
- Rekrutacja uczestników odbywa się poprzez serwis internetowy RCIiTT pod adresem innowacje.zut.edu.pl lub innym adresem wskazanym przez RCIiTT.
- RCIiTT dopuszcza możliwość udziału w rekrutacji poprzez przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres mailowy innowacje@zut.edu.pl jedynie w przypadku awarii ww. serwisu.
- Każda osoba zainteresowana uczestnictwem w wydarzeniu zobowiązana jest zgłosić chęć udziału w wydarzeniu poprzez indywidualne konto – profil zarejestrowane w serwisie innowacje.zut.edu.pl.
- Akceptacja zgłoszeń dokonywana jest przez pracowników RCIiTT wg kolejności ich otrzymania, zgodnie z kryteriami rekrutacji określonymi na stronie internetowej danego wydarzenia w serwisie innowacje.zut.edu.pl i potwierdzana jest osobną wiadomością e-mail.
- Jeżeli zgłoszenie (konto – profil) nie zawiera wszystkich wymaganych informacji bądź zawiera oczywiste błędy, pracownik RCIiTT powiadamia o tym pocztą elektroniczną osobę zainteresowaną, która od momentu wysłania przez RCIiTT wiadomości e-mail ma 48 godzin na uzupełnienie lub korektę zgłoszenia. Na ten czas dla tej osoby zostaje zarezerwowane 1 wolne miejsce na wypadek spełnienia kryteriów rekrutacji po uzupełnieniu lub korekcie zgłoszenia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku uznaje się, że zgłoszenie nie spełnia kryteriów rekrutacji.
- Osoba, której zgłoszenie zostało zaakceptowane, jest zobowiązana poinformować RCIiTT o ew. rezygnacji z uczestnictwa w wydarzeniu najpóźniej 1 dzień roboczy przed wydarzeniem.
- RCIiTT zastrzega sobie prawo nieakceptowania zgłoszeń od osób, które nie dopełniły obowiązku określonego w pkt 7 niniejszego regulaminu co najmniej dwukrotnie w przeciągu 12 miesięcy poprzedzających dzień organizacji wydarzenia, którego ich zgłoszenie dotyczy.
- W przypadku wydarzeń on-line RCIiTT nie bierze odpowiedzialności za jakość techniczną połączenia i transmisji z wydarzenia, które zależą m.in. od narzędzi dostarczanych przez podmioty trzecie (komunikatory, sieć internetowa odbiorcy) i od ich aktualnego obciążenia, co jest niezależne od RCIiTT.
- Uczestnik wydarzenia przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do przestrzegania zakazu wykorzystywania wszelkich autorskich materiałów szkoleniowych (np. prezentacje, studia przypadku itp.) do celów zarobkowych, a w przypadku wydarzeń on-line – również zakazu nagrywania transmisji z wydarzenia w tych celach.
- Uczestnik wydarzenia wyraża zgodę na wykorzystywanie zdjęć i materiałów filmowych z danego wydarzenia zawierających jego wizerunek do celów związanych z działalnością RCIiTT.
- Osoba zgłaszająca chęć uczestnictwa w wydarzeniu deklaruje prawdziwość wszystkich danych podanych podczas rejestracji nowego konta – profilu w serwisie RCIiTT pod adresem innowacje.zut.edu.pl i wyraża zgodę na przetwarzanie przez ZUT danych osobowych zawartych w formularzu rejestracji ww. konta – profilu w celu udziału w procesie rekrutacji uczestników wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez RCIiTT.
- Dane osobowe podane podczas rejestracji nowego konta – profilu w serwisie RCIiTT pod adresem innowacje.zut.edu.pl będą przetwarzane zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Szczecin, 3 kwietnia 2020 r.