Doradztwo z zakresu e-commerce

Oferujemy doradztwo z zakresu tworzenia, prowadzenia sklepu internetowego oraz zwiększania ilości kanałów sprzedażowych.

Dla firm, które planują sprzedaż produktów lub usług w internecie oferujemy wsparcie w wejściu na rynek e-commerce, a działającym sklepom, udzielamy rekomendacji, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży.

Wskażemy, jak dotrzeć do klientów za pośrednictwem wielu kanałów sprzedażowych, w tym marketpaces, i ulepszyć doświadczenia zakupowe klientów zgodnie ze strategią omnichannel.

W ramach wsparcia:

  • pomożemy w wyborze platformy sprzedażowej,
  • określimy elementy e-sklepu oddziałujące na zachowanie klientów,
  • wskażemy, jak poprawić doświadczenia użytkowników Twojego sklepu,
  • zaproponujemy jak usprawnić proces zakupowy dla użytkowników,
  • pomożemy wykryć nieprawidłowości na stronie sklepu,
  • wskażemy sposoby efektywnej komunikacji i obsługi klienta,
  • wskażemy narzędzia analityki internetowej,
  • zaproponujemy dodatkowe kanały sprzedaży marketplaces.
Logo Enterprise Europe Network Logo Komisji Europejskiej
Osoba kontaktowa

Pozostałe usługi

Poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowych

Dzięki członkostwu w sieci Enterprise Europe Network, posiadamy dostęp do narzędzi i systemu…

Zobacz

Targi, konferencje i misje gospodarcze

Mamy dostęp do szerokiej bazy wydarzeń targowo – wystawienniczych odbywających się na całym świecie…

Zobacz

Audyt innowacyjności

Badamy potencjał innowacyjny, wskazujemy możliwości rozwoju w obszarze innowacji.

Zobacz

Design Thinking - baza: nowe produkty wykorzystujące technologie AM

Design Thinking – metodyka projektowania produktów z wykorzystaniem technologii AM

Zobacz

Konsultacje wniosku w PR Horyzont Europa

Skomplikowana dokumentacja unijna często zniechęca do napisania i złożenia wniosków projektowych. Z…

Zobacz

Audyt technologiczny

Audyt technologiczny to identyfikacja słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa, przeprowadzona w…

Zobacz

Propozycja Wartości - warsztaty (VPC)

Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…

Zobacz