TURYSTYKA, TEKSTYLIA, KOSMETYKI, STAL, BIOTECHNOLOGIA
Doradztwo z zakresu e-commerce
Oferujemy doradztwo z zakresu tworzenia, prowadzenia sklepu internetowego oraz zwiększania ilości kanałów sprzedażowych.
Dla firm, które planują sprzedaż produktów lub usług w internecie oferujemy wsparcie w wejściu na rynek e-commerce, a działającym sklepom, udzielamy rekomendacji, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży.
Wskażemy, jak dotrzeć do klientów za pośrednictwem wielu kanałów sprzedażowych, w tym marketpaces, i ulepszyć doświadczenia zakupowe klientów zgodnie ze strategią omnichannel.
W ramach wsparcia:
- pomożemy w wyborze platformy sprzedażowej,
- określimy elementy e-sklepu oddziałujące na zachowanie klientów,
- wskażemy, jak poprawić doświadczenia użytkowników Twojego sklepu,
- zaproponujemy jak usprawnić proces zakupowy dla użytkowników,
- pomożemy wykryć nieprawidłowości na stronie sklepu,
- wskażemy sposoby efektywnej komunikacji i obsługi klienta,
- wskażemy narzędzia analityki internetowej,
- zaproponujemy dodatkowe kanały sprzedaży marketplaces.
Pozostałe usługi
Dzięki członkostwu w sieci Enterprise Europe Network, posiadamy dostęp do narzędzi i systemu…
Mamy dostęp do szerokiej bazy wydarzeń targowo – wystawienniczych odbywających się na całym świecie…
Badamy potencjał innowacyjny, wskazujemy możliwości rozwoju w obszarze innowacji.
Design Thinking – metodyka projektowania produktów z wykorzystaniem technologii AM
Skomplikowana dokumentacja unijna często zniechęca do napisania i złożenia wniosków projektowych. Z…
Audyt technologiczny to identyfikacja słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa, przeprowadzona w…
Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…