
START-UP'Y, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
Młode firmy w procesie inkubacji mogą liczyć na wsparcie w prowadzeniu działalności gospodarczej, dzięki udostępnieniu im stanowisk pracy, miejsc parkingowych i rowerowych oraz możliwości korzystania z sali spotkań biznesowych. Inkubacja trwa 1 rok i jest bezpłatna, a nabór odbywa się w sposób ciągły. Osoby planujące założenie działalności gospodarczej mogą ubiegać się o wsparcie w postaci preinkubacji w trybie ciągłym, a umowa podpisywana jest zwyczajowo na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia o kolejny kwartał. Preinkubowani lokatorzy mogą liczyć na uzyskanie dostępu do stanowisk pracy, miejsc parkingowych i rowerowych oraz możliwości korzystania z sali spotkań biznesowych.
Zarówno inkubacja, jak też preinkubacja nie ograniczają się tylko do udostępnienia stanowiska pracy. Każdy z klientów, który stanie się lokatorem Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w RCIiTT będzie mógł skorzystać z pakietu usług dodatkowych, takich jak doradztwo w zakresie założenia i prowadzenia firmy, indywidualnych warsztatów biznesowych oraz uczestnictwie w wydarzeniach organizowanych w RCIiTT.
Informacje dotyczące naborów oraz szczegółowy zakres usług w ramach inkubacji i preinkubacji znajdziesz https://innowacje.zut.edu.pl/inkubator
START-UP'Y, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
Masz pomysł na biznes, pracujesz nad nowym projektem? Przyjrzymy się jego założeniom i pomożemy go…
Pomagamy w procesie sprzedaży, licencjonowania lub zakupu technologii i know-how.
Chęć uczestnictwa w programach międzynarodowych w przeważającej części wiąże się z koniecznością…
Design Thinking to sposób na skuteczne wprowadzenie nowego produktu/usługi na rynek oraz poprawę…
czyli jak przygotowac plan działania firmy
Prowadzimy otwarte i dedykowane szkolenia z zakresu przedsiębiorczości.
Wspieramy w identyfikowaniu i ochronie praw własności intelektualnej.
Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…