
BRANŻA SPOŻYWCZA, MEDYCYNA, MEDIA
Wprowadzanie nowych produktów lub usług jest kosztowne, wymaga nakładów finansowych i czasu. Do tego proces taki może zakończyć się niepowodzeniem. Stąd wśród przedsiębiorców na całym świecie coraz bardziej popularne staje się ulepszanie swojego modelu biznesowego, a nie produktu. W sytuacji, kiedy wiele firm oferuje w zasadzie taki sam produkt lub usługę, często o sukcesie tej, a nie innej firmy, decyduje wybrany model prowadzenia biznesu.
Podczas konsultacji dotyczącej rozwoju modelu biznesowego odpowiemy na pytania:
Analizę wykonujemy w oparciu o uznane narzędzia i metodologie: Business Model Canvas, Lean Canvas, Blue Ocean Strategy, Design Thinking i Service Design.
Istnieje również możliwość przeprowadzenia dedykowanego szkolenia / warsztatu dla pracowników firmy, podczas którego wspólnie przeanalizujemy aktualny model biznesowy przedsiębiorstwa oraz wygenerujemy szereg pomysłów na jego rozwój i wprowadzenie innowacji.
BRANŻA SPOŻYWCZA, MEDYCYNA, MEDIA
BRANŻA ELEKTRYCZNA, MORSKA, AUTOMATYKA, ENERGIA
OCHRONA ŚRODOWISKA, MEDYCYNA, AUTOMOTIVE
TURYSTYKA, TEKSTYLIA, KOSMETYKI, STAL, BIOTECHNOLOGIA
ICT, MEBLE, POLIGRAFIA , SZTUKA, KULTURA
Funkcjonujący w ramach RCIiTT ośrodek Enterprise Europe Network oferuje opracowanie analiz rynków…
Mamy dostęp do szerokiej bazy wydarzeń targowo – wystawienniczych odbywających się na całym świecie…
Pomagamy w procesie sprzedaży, licencjonowania lub zakupu technologii i know-how.
Design Thinking to sposób na skuteczne wprowadzenie nowego produktu/usługi na rynek oraz poprawę…
Badamy potencjał innowacyjny, wskazujemy możliwości rozwoju w obszarze innowacji.
Znalezienie odpowiedniego źródła finansowania to trudne zadanie, dlatego jako Horyzontalny Punkt…
Wspieramy w identyfikowaniu i ochronie praw własności intelektualnej.
Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…
Chęć uczestnictwa w programach międzynarodowych w przeważającej części wiąże się z koniecznością…