![zdjęcie portretowe Joanna Niemcewicz](/sites/default/files/styles/100x130/public/img/pracownicy/JoannaN_1.jpg?itok=fiZkD79P)
![zdjęcie portretowe Joanna Niemcewicz](/sites/default/files/styles/100x130/public/img/pracownicy/JoannaN_1.jpg?itok=fiZkD79P)
Celem tej usługi jest przeprowadzenie dwudniowych warsztatów skoncentrowanych na praktycznym wprowadzeniu do metodologii Design Thinking (DT).
Pierwszy dzień będzie polegał na przedstawieniu podstaw DT, opisu procesu ze wskazaniem narzędzi, które są wykorzystywane na każdym etapie. Drugi zaś dzień poprowadzi uczestników przez rozwiązywanie problemów związanych z wybranym „case study”, wskazanym przez klienta. Uczestnicy przejdą przez wszystkie etapy w praktyczny sposób, w tym Empatię (i IDI), Definiowanie, Generowanie Pomysłów, Prototypowanie i Testowanie z użytkownikami końcowymi. Ostatnim etapem warsztatu będzie sesja brainstormingu, której efektem będzie zdefiniowanie listy wewnętrznych i zewnętrznych potrzeb klienta, które mogą być rozwiązane za pomocą metodologii DT.
Dzięki tej usłudze zapewnimy uczestnikom możliwość zdobycia umiejętności tworzenia i moderowania interdyscyplinarnych zespołów, które mogą inicjować, prowadzić i wdrażać projekty w firmie.
Korzyści z wyświadczenia usługi:
1. Rozwój kompetencji zespołu w kierunku AM,
2. Innowacyjne podejście do technologii w oparciu o AM.
Zapraszamy do zapoznania się z pelną ofertą wszystkich partnerów projektu na stronie hpc4poland.pl
Znalezienie odpowiedniego źródła finansowania to trudne zadanie, dlatego jako Horyzontalny Punkt…
Pomyśl już dziś o swojej karierze i zarejestruj się w bazie ekspertów Komisji Europejskiej!
Przygotowujemy opinie o innowacyjności dot. technologii, produktów, usług i procesów.
Opracowanie procesu technologicznego na potrzeby przyszłego wdrożenia dla wybranej metody…
Nowoczesny biznes, by się rozwijać, potrzebuje innowacji. Innowacje z kolei, by przyniosły…
Audyt wewnętrzny przedsiębiorstwa w siedmiu obszarach transformacji prowadzny w oparciu o warsztaty.
Prowadzimy doradztwo dla firm chcących uczestniczyć w niemieckich zamówieniach publicznych.
Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…