Design Thinking - baza: nowe produkty wykorzystujące technologie AM
Design Thinking – metodyka projektowania produktów z wykorzystaniem technologii AM
Celem tej usługi jest przeprowadzenie dwudniowych warsztatów skoncentrowanych na praktycznym wprowadzeniu do metodologii Design Thinking (DT).
Pierwszy dzień będzie polegał na przedstawieniu podstaw DT, opisu procesu ze wskazaniem narzędzi, które są wykorzystywane na każdym etapie. Drugi zaś dzień poprowadzi uczestników przez rozwiązywanie problemów związanych z wybranym „case study”, wskazanym przez klienta. Uczestnicy przejdą przez wszystkie etapy w praktyczny sposób, w tym Empatię (i IDI), Definiowanie, Generowanie Pomysłów, Prototypowanie i Testowanie z użytkownikami końcowymi. Ostatnim etapem warsztatu będzie sesja brainstormingu, której efektem będzie zdefiniowanie listy wewnętrznych i zewnętrznych potrzeb klienta, które mogą być rozwiązane za pomocą metodologii DT.
Dzięki tej usłudze zapewnimy uczestnikom możliwość zdobycia umiejętności tworzenia i moderowania interdyscyplinarnych zespołów, które mogą inicjować, prowadzić i wdrażać projekty w firmie.
Korzyści z wyświadczenia usługi:
1. Rozwój kompetencji zespołu w kierunku AM,
2. Innowacyjne podejście do technologii w oparciu o AM.
Zapraszamy do zapoznania się z pelną ofertą wszystkich partnerów projektu na stronie hpc4poland.pl
Pozostałe usługi
Raport z audytu potwierdza przeprowadzenie niezależnej oceny przez przedstawicieli uczelni, zawiera…
Funkcjonujący w ramach RCIiTT ośrodek Enterprise Europe Network oferuje opracowanie analiz rynków…
Audyt przedsiębiorstwa produkcyjnego wg metody ADMA. Dokumentacja transformacji zgodnie ze…
Opracowanie procesu technologicznego na potrzeby przyszłego wdrożenia dla wybranej metody…
Mamy dostęp do szerokiej bazy wydarzeń targowo – wystawienniczych odbywających się na całym świecie…
Audyt wewnętrzny przedsiębiorstwa w siedmiu obszarach transformacji prowadzny w oparciu o warsztaty.
Znalezienie odpowiedniego źródła finansowania to trudne zadanie, dlatego jako Horyzontalny Punkt…
Nowoczesny biznes, by się rozwijać, potrzebuje innowacji. Innowacje z kolei, by przyniosły…
Chęć uczestnictwa w programach międzynarodowych w przeważającej części wiąże się z koniecznością…