Design Thinking - baza: nowe produkty wykorzystujące technologie AM
Design Thinking – metodyka projektowania produktów z wykorzystaniem technologii AM
Celem tej usługi jest przeprowadzenie dwudniowych warsztatów skoncentrowanych na praktycznym wprowadzeniu do metodologii Design Thinking (DT).
Pierwszy dzień będzie polegał na przedstawieniu podstaw DT, opisu procesu ze wskazaniem narzędzi, które są wykorzystywane na każdym etapie. Drugi zaś dzień poprowadzi uczestników przez rozwiązywanie problemów związanych z wybranym „case study”, wskazanym przez klienta. Uczestnicy przejdą przez wszystkie etapy w praktyczny sposób, w tym Empatię (i IDI), Definiowanie, Generowanie Pomysłów, Prototypowanie i Testowanie z użytkownikami końcowymi. Ostatnim etapem warsztatu będzie sesja brainstormingu, której efektem będzie zdefiniowanie listy wewnętrznych i zewnętrznych potrzeb klienta, które mogą być rozwiązane za pomocą metodologii DT.
Dzięki tej usłudze zapewnimy uczestnikom możliwość zdobycia umiejętności tworzenia i moderowania interdyscyplinarnych zespołów, które mogą inicjować, prowadzić i wdrażać projekty w firmie.
Korzyści z wyświadczenia usługi:
1. Rozwój kompetencji zespołu w kierunku AM,
2. Innowacyjne podejście do technologii w oparciu o AM.
Zapraszamy do zapoznania się z pelną ofertą wszystkich partnerów projektu na stronie hpc4poland.pl
Pozostałe usługi
Od 2014 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości dysponuje przestrzeniami biurowymi, które w…
Oferujemy doradztwo z zakresu tworzenia, prowadzenia sklepu internetowego oraz zwiększania ilości…
Skomplikowana dokumentacja unijna często zniechęca do napisania i złożenia wniosków projektowych. Z…
Doradztwo w zakresie finansowania z EIC Accelerator Horyzontu Europa
Raport z audytu potwierdza przeprowadzenie niezależnej oceny przez przedstawicieli uczelni, zawiera…
Oferujemy doradztwo oraz prowadzimy warsztaty z zakresu pozyskiwania finansowania na rozwój firmy,…
Opracowanie procesu technologicznego na potrzeby przyszłego wdrożenia dla wybranej metody…
Twoja propozycja wartości to powód, dla którego klient ma chcieć kupić coś od ciebie, a nie od…