Szkolenie: Obsługa klienta biznesowego i skuteczna windykacja dla start’upów

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu, które odbędzie się 4 marca 2020 roku w siedzibie Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT w Szczecinie, przy ul. Jagiellońskiej 20-21. Wydarzenie będzie poświęcone zarządzaniu relacjami z klientem biznesowym.

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy oraz dla młodych firm, które istnieją na rynku nie dłużej niż 2 lata.

Celem szkolenie jest przedstawienie założeń obsługi klienta biznesowego, a także sposobów, narzędzi i technik pozwalających dotrzeć do jak największej liczby podmiotów i utrzymać z nimi trwałe relacje. W trakcie wydarzenie będzie można także dowiedzieć się o rozwiązaniach pozwalających skutecznie zabezpieczyć interesy firmy przed nieuczciwymi kontrahentami oraz odzyskać od nich należności.

Szkolenie poprowadzą: dr Monika Różycka MBA - doradca biznesu, certyfikowany trener FinxS Sales Assessment, wysokiej klasy ekspert w podnoszeniu zyskowności firm; oraz Radosław Mroczka - makler papierów wartościowych z uprawnieniami do czynności doradztwa inwestycyjnego.

Zainteresowanych udziałem w szkoleniu zapraszamy do rejestracji poprzez stronę internetową wydarzenia.

Dodatkowych informacji udziela p. Magdalena Ostrowska, e-mail: Magdalena.Ostrowska@zut.edu.pl,  tel. 91 449 43 58.

Engagement Party (1).png

Tagi
Szkolenia
Komentarze