Warsztaty: Podstawy Design Thinking- Jak angażować swoich klientów w tworzenie lepszych produktów i usług

Czy wiesz czym jest i jak działa metodyka Design Thinking? Jeżeli nie, to zapraszamy przedstawicieli wszystkich zainteresowanych firm z sektora MSP na jednodniowy warsztat pokazujący podstawy tworzenia produktów i usług z zaangażowaniem klienta docelowego, który odbędzie się w dniu 9 czerwca 2022 r. w godz. 9:00-15:30.

Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób angażować klientów w proces ulepszania własnych usług i produktów, jak przeprowadzać dobre wywiady, zbierać informację zwrotną a następnie przekładać ją na tworzenie innowacyjnych, dopasowanych do klienta rozwiązań.

Dzięki udziałowi w warsztatach uczestnicy będą wiedzieli jak dobrze rozpoznać potrzeby i problemy potencjalnych klientów, jak wygenerować z nich ich rozwiązanie a następnie przetestować je na grupie docelowej.

Warsztaty poprowadzi p. Paweł Żebrowski, kierownik Działu Centrum Transferu Technologii w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii, trener i praktyk Design Thinking w SHOPA Design & Strategy. Absolwent Uniwersytetów Szczecińskiego i Warszawskiego oraz Programu Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda w USA.

Warsztaty kierujemy do podmiotów, których przedstawiciele nie byli wcześniej uczestnikami poprzednich edycji.

Zapraszamy do rejestracji!

Grafika DT.gif

Tagi
Szkolenia
Komentarze