Warsztaty: Kreatywne podejście badawcze Design Thinking

Serdecznie zapraszamy Doktorantów ZUT na dwudniowe spotkanie z metodyką myślenia projektowego, czyli Design Thinking, które odbędzie się w dniach 22 - 23 listopada br.

Serdecznie zapraszamy Doktorantów ZUT na dwudniowe spotkanie z metodyką myślenia projektowego, czyli Design Thinking. Program wydarzenia przewiduje omówienie podstawy metodologii, przedstawienie z jakich etapów się składa i z jakich narzędzi należy korzystać przy jej stosowaniu. Zdobyte informacje uczestnicy przetestują w praktyce projektując prototypowe rozwiązania. Dzięki udziałowi w warsztatach będą wiedzieli jak dobrze rozpoznać problemy badawcze i potrzeby potencjalnych klientów, jak wygenerować ich rozwiązanie a następnie je przetestować. Metodyka ta jest szczególnie polecana przy pracy w zespołach interdyscyplinarnych nad rozwiązaniem konkretnego problemu natury edukacyjnej, społecznej czy biznesowej.

Warsztaty poprowadzi Paweł Żebrowski, kierownik Centrum Transferu Technologii w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii, metodyk i trener design thinking w SHOPA Design and Strategy w Bydgoszczy. Absolwent Uniwersytetów Szczecińskiego i Warszawskiego oraz Programu Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda w USA.

Warsztaty odbędą się w dniach: 22-23.11.2019 r. (pierwszy dzień w godzinach 16:00 – 19:00, natomiast w drugi dzień w godzinach 9:00 – 15:00) w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT.

W celu rejestracji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go pocztą elektroniczną na adres: szkolenia_power@zut.edu.pl (skan podpisanego dokumentu) bądź złożyć w RCIiTT do 19 listopada br. (włącznie). Przed przystąpieniem do rejestracji prosimy o zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji.

Udział w zajęciach jest bezpłatny, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Logo Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, flaga Polski, flaga Unii Europejskiej

Tagi
Szkolenia
Komentarze