Szkolenie on-line: E-commerce: Jak rozpocząć sprzedaż na Amazon

Amazon jest największą na świecie platformą e-commerce, a sprzedaż za jej pośrednictwem wydaje się skutecznym sposobem na sprzedaż produktów do klientów w Europie. Czy jest to jednak marketplace dla każdego? Żeby się o tym przekonać zapraszamy do udziału w szkoleniu on-line, które odbędzie się w dniu 9 grudnia 2020 r. o godz.: 10:00.

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli firm, które planują sprzedaż na platformie Amazon. 

Podczas szkolenia przedstawmy podstawy prowadzenia działalności na Amazon. Opowiemy jak przygotować się do sprzedaży produktów z Polski do klientów w Europie, przedstawimy różnicę między sprzedażą Private Label a Arbitrage. Powiemy jak dostarczyć towar do klienta w modelach sprzedaży FBA i FBM i jakie korzyści lub trudności mogą się wówczas pojawić. 

Dowiecie się także czym jest Prime i jak stać się sprzedawcą uczestniczącym w tym programie, oraz jakie różnice występują pomiędzy programami oferowanymi przez Amazon: EFN, MCI, PAN EU.

Ponadto uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • jakie obowiązku podatkowe wynikają z wyboru poszczególnych programów,
  • jakie są koszty związane ze sprzedażą w modelu FBA i FBM,
  • jakie znaczenie ma marka i jej budowanie w sprzedaży na Amazon,
  • jak założyć konto, poruszać się po Seller Central i tworzyć karty produktów, 
  • oraz jakie są formy promocji ofert dostępne na Amazon.

Szkolenie poprowadzi p. Agnieszka Wielgórecka, specjalistka i konsultant ds. e-commerce w naszym Centrum. Gościem wydarzenia będzie także p. Łukasz Skryplonek z firmy Dogcessories, który opowie o swojej firmie, podzieli się doświadczeniem sprzedaży na Amazon oraz odpowie na pytania uczestników.

Zapraszamy do rejestracji.

Szkolenie organizowane jest w ramach działań sieci: Enterprise Europe Network.

E-commerce: Jak rozpocząć sprzedaż na Amazon

Tagi
Szkolenia
Komentarze