E-commerce: Jak rozpocząć sprzedaż na Amazon

Szkolenie on-line dla przedsiębiorców i pracowników firm rozpoczynających działalność na Amazon Marketplace, którzy potrzebują wiedzy z zakresu sprzedaży produktów na tej platformie.

Liczba miejsc
50
Data rozpoczęcia
09.12.2020 — 10:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
09.12.2020 — 12:00
Rodzaj wydarzenia
Szkolenie
Opis wydarzenia

Amazon jest największą na świecie platformą e-commerce, a sprzedaż za jej pośrednictwem wydaje się skutecznym sposobem na dotarcie do klientów z całej Europy. Czy jest to jednak marketplace dla każdego?

Uczestnicy szkolenia poznają podstawy prowadzenia działalności na Amazon, w tym dowiedzą się:

  • jak przygotować się do sprzedaży produktów z Polski do klientów w Europie,
  • jaka jest różnica między sprzedażą Private Label a Arbitrage,
  • jak dostarczyć towar do klienta w modelach sprzedaży FBA i FBM, jakie korzyści, trudności i koszty są z nimi związane,
  • czym jest Prime i jak stać się sprzedawcą uczestniczącym w tym programie,
  • dowiesz się jakie różnice występują pomiędzy programami oferowanymi przez Amazon: EFN, MCI, PAN EU i jakie obowiązki podatkowe wynikają z wyboru poszczególnych programów,
  • jakie znaczenie ma marka i jej budowanie w sprzedaży na Amazon,
  • jak założyć konto, poruszać się po Seller Central i tworzyć karty produktów,
  • oraz jakie są formy promocji ofert dostępne są na Amazon.

Szkolenie poprowadzi p. Agnieszka Wielgórecka, specjalistka i konsultant ds. e-commerce w naszym Centrum. Gościem wydarzenia będzie także p. Łukasz Skryplonek z firmy Dogcessories, który opowie o swoich początkach na platformie Amazon.

Szkolenie on-line 24 listopada 2020 r. (8).png

Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikatora Teams, dlatego uczestnicy muszą posiadać:

  • komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
  • przeglądarkę internetową (preferowany Chrome lub Edge),

Zaakceptowani uczestnicy wydarzenia otrzymają mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli na udział w wydarzeniu.

15 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia wydarzenia będzie otwarty „wirtualny pokój szkoleniowy”. Jest to okazja na przetestowanie połączenia.

Wykładowca
Zdjęcie portretowe Agieszki Wielgóreckiej
Fałsz
Agnieszka
Wielgórecka
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII, RCIiTT
portret łukasz skryplonek
Fałsz
Łukasz
Skryplonek
Dogcessories
Tak
Nie
Agenda
10:00-10:05
Powitanie uczestników
Agnieszka Wielgórecka, RCIiTT ZUT
not-promoted
10:05-11:30
- Modele sprzedaży produktów na Amazon w Europie
- Rejestracja konta na platformie
- Powstające obowiązki podatkowe związane ze sprzedażą
- Promocja na Amazonie
Agnieszka Wielgórecka, RCIiTT ZUT
not-promoted
11:30-11:45
Wprowadzenie produktów własnej marki na Amazon Vendor oraz sprzedaż w modelu FBA – case study.
Łukasz Skryplonek, Dogcessories
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
Lokalizacja
wydarzenie on-line

Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Kryteria rekrutacji

Szkolenie przewidziane jest dla:

  1. pracowników oraz właścicieli firm, posiadających swoją siedzibę lub oddział w województwie zachodniopomorskim, wielkopolskim, lubuskim, dolnośląskim lub opolskim,
  2. naukowców oraz przedstawicieli instytucji samorządowych.

Do 01.12.2020 r. pierwszeństwo w rejestracji mają przedsiębiorcy!

Obowiązuje limit max. 2 osoby z firmy (nie dotyczy naukowców).
Podczas rejestracji naukowcy wpisują NIP uczelni.

Organizator wydarzenia
Zdjęcie portretowe Agnieszki Wielgóreckiej
Agnieszka
Wielgórecka
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT

CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII

Szczegóły dojazdu
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.

Inne wydarzenia