Program "Nowoczesna Promocja Zagraniczna" - NAWA
Program realizowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej skierowany jest głównie do uczelni i jednostek naukowych, polega na finansowaniu projektów ukierunkowanych na prowadzenie nowoczesnego i skutecznego promowania oferty dydaktycznej i naukowej za granicą. Działania takie mogą przyczynić się do tworzenia efektywnych narzędzi pozyskiwania zagranicznych kandydatów na studia i pracowników naukowo– dydaktycznych.
Celem głównym Programu jest wsparcie uczelni i jednostek naukowych poprzez finansowanie Projektów ukierunkowanych na ich promocję za granicą.
Celami szczegółowymi Programu są:
- aktywizacja uczelni oraz jednostek naukowych i ich pracowników w kierunku nowoczesnego i skutecznego promowania oferty dydaktycznej i naukowej za granicą;
- stworzenie efektywnych narzędzi do pozyskiwania przez polskie uczelnie i jednostki naukowe zagranicznych kandydatów na studia i pracowników naukowo – dydaktycznych.
Program skierowany jest do następujących jednostek:
- uczelnie,
- jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk,
- instytuty badawcze,
- międzynarodowe instytuty naukowe działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W przypadku Projektów partnerskich wszystkie instytucje wchodzące w jego skład muszą należeć do ww. kategorii. Instytucja może złożyć w ramach naboru łącznie nie więcej niż 3 wnioski (jako Wnioskodawca lub Partner).
Działania, jakie obejmuje finansowanie w ramach programu:
- zintegrowane projekty i kampanie promocyjno-informacyjne,
- działania online w mediach społecznościowych,
- współpraca z blogerami, youtuberami i innymi osobowościami rozpoznawalnymi w sieci internet,
- pozycjonowanie stron www,
- kampanie Adwords,
- uatrakcyjnianie i podnoszenie jakości stron internetowych,
- dedykowane aplikacje mobilne,
- e-learning, aplikacje wspomagające kandydatów w rozpoznaniu swoich zainteresowań danym kierunkiem studiów,
- filmy, prezentujące w atrakcyjnej formie Polskę, region, uczelnię, warunki estudiowania.
- wydawnictwa, broszury, raporty, przewodniki, materiały informacyjne,
- działania z zakresu PR,
- kontakty bezpośrednie realizowane w różnorodny sposób zarówno w kraju, jak i zagranicą, np. poprzez zaangażowanie obecnych studentów zagranicznych i absolwentów, wyjazdy do placówek edukacyjnych innych krajów, spotkania, udział w targach edukacyjnych za granicą, konferencje, zjazdy gromadzące grupę docelową bądź osoby, które mogą potencjalnym kandydatom przekazać informacje o ofercie
Realizacja pojedynczego Projektu musi obejmować okres od 6 do 12 miesięcy i zawierać się w przedziale czasowym od 1 października 2018 r. do 31 marca 2020 r.
Wnioski należy składać za pośrednictwem systemu teleinformatycznego NAWA w okresie od 1 marca 2018 do 30 kwietnia 2018 roku do godz. 15.00.
Regulamin Programu oraz szczegółowe informacje dostępne są na stronie NAWA.