Zapytanie ofertowe dot. zatrudnienia na umowę zlecenie Lidera zadań
W związku z realizacją przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie projektu ZUT 2.0 - Nowoczesny Zintegrowany Uniwersytet w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia
Zapytanie ofertowe dotyczy zatrudnienia na umowę zlecenie na okres 4 lat jako Lidera zadań 2, 3 (częściowo), 4 i 6 w ramach projektu ZUT 2.0 - Nowoczesny Zintegrowany Uniwersytet (szkolenia/ warsztaty dla studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej, kadry kierowniczej i administracyjnej)
w ramach projektu ZUT 2.0 - Nowoczesny Zintegrowany Uniwersytet.
2. Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby, które:
a) posiadają wykształcenie wyższe;
b) posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w organizacji szkoleń/warsztatów dla studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej, kadry kierowniczej i administracyjnej;
c) posiadają wiedzę na temat protokołu dyplomatycznego i savoir-vivre w biznesie oraz administracji publicznej;
d) wykazują znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 oraz wytycznych programowych POWER
e) zadeklarują gotowość realizacji zadań przez cały okres realizacji projektu, tj. w latach 2018-2022;
f) posiadają znajomość systemu SL2014, systemu Windows® oraz pakietu biurowego Microsoft® Office.
3. Zakres zadań:
a) Realizacja działań przewidzianych dla wskazanych zadań (w tym wykorzystanie budżetu zgodnie z przeznaczeniem) obejmujących organizację następujących warsztatów/szkoleń:
• Sposoby efektywnego uczenia się 4h, 3 edycje x 4 grupy po 60 os.
• Umiejętność tworzenia i wygłaszania prezentacji 4h, 3 edycje x 4 grupy po 60 os.
• Praca w zespole i umiejętności komunikacyjne 4h, 3 edycje x 5 grup po 60 os.
• ABC przedsiębiorczości 6h, 3 edycje x 6 grup po 50 os.
• Podstawy kreatywnego myślenia 6h, 3 edycje x 7 grup po 25 os.
• Zasady tworzenia mat. dydaktycznych w otwartym dostępie 2h, 3 edycje x 2 grupy po 40 os.
• Skuteczne wyszukiwanie cytowań w bazach danych 7h, 4 edycje x 2 grupy po 30 os.
• Efekty kształcenia w programie studiów 7h, 4 edycje x 2 grupy po 30 os.
• Wspieranie studiów doktoranckich 7h, 4 edycje x 1 grupa 20 os.
• Nowe techniki prezentacji 8h, 4 edycje x 2 grupy po 30 os.
• Rozwój kompetencji miękkich 14h, 4 edycje x 2 grupy po 30 os.
• Projektowanie materiałów e-learningowych - 14h, 4 edycje x 1 grupa 30 os.
• Kurs dla kierowników projektów 3h, 4 edycje x 4 grupy po 10 os.
• Front office uczelni - profesjonalna obsługa dziekanatu / sekretariatu 8h, 4 edycje x 1 grupa 30 os.
• Obsługa studenta zagr. 20h, 4 edycje x 1 grupa 15 os.
• Stosowanie przepisów kodeksu postęp. adm. w sprawach studenckich i doktoranckich 12h, 4 edycje x 1 grupa 15 os.
b) Kontakt z wykonawcami wraz z przygotowaniem umów.
c) Dokonywanie zakupów i usług niezbędnych do realizacji zadań zgodnie z ustawą PZP i zasadami realizacji projektu.
d) Potwierdzanie wydatków dotyczących wskazanych zadań.
e) Przygotowywanie opisu faktur dot. danego zamówienia.
f) Terminowe przygotowywanie dokumentów finansowych/materiałów z postępu prac merytorycznych ze wskazanych zadań, a następnie przekazywanie ich do finansowego managera/asystenta managera projektu niezbędnych do opracowania wniosków o płatność.
g) Przygotowywanie dokumentacji potwierdzającej kwalifikowalność uczestników projektu (m.in. oświadczenia uczestników).
h) Obsługa systemu SL2014 (zakładka: Monitorowanie uczestników, Baza personelu)
i) Monitorowanie i nadzór nad osiągnięciem przypisanych wskaźników we wskazanych zadaniach i przekazywanie danych w tym zakresie na potrzeby sporządzenia wniosków o płatność.
j) Promocja i dokumentowanie działań promocyjnych.
4. Termin realizacji zamówienia: od 1 września 2018 r. do 31 sierpnia 2022 r.
5. Kryteria oceny ofert:
a) Deklarowana kwota miesięcznego wynagrodzenia – 75 % oceny
b) Deklaracja dotycząca dyspozycyjności w okresie trwałości projektu – 25 % oceny
6. Wymagane dokumenty:
a) CV;
b) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określone pkt. 2 lit. a-c, e;
c) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
7. Składanie ofert:
Ofertę prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres mailowy: mpietrzyk@zut.edu.pl lub dostarczyć osobiście na adres: Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii, ul. Jagiellońska 20-21, 70-363 Szczecin, pok. 121.
Termin nadsyłania ofert: 28 sierpnia 2018 r. do godz.15:00.
Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.