Zapraszamy na spotkania biznesowe IT Future Match 2015!
Future Match to giełda kooperacyjna (spotkania biznesowe) dla podmiotów z branży IT, organizowana przy międzynarodowych targach informatycznych CeBIT w Hanowerze (Niemcy).
Giełda ta, odbywająca się corocznie od 1999 roku, to wydarzenie podczas którego przedsiębiorcy i ośrodki badawcze mogą pozyskać partnerów międzynarodowych. Podczas giełdy i spotkań istnieje możliwość:
- Promowania swoich produktów, technologii, usług,
- Uzyskania dostępu do poszukiwanych technologii,
- Nawiązania współpracy z partnerami do projektów badawczych,
- Znalezienie dostawcy, dystrybutora, pośrednika itd.
RCIiTT jest współorganizatorem spotkań oraz SUPPORT OFFICE dla uczestników z woj. zachodniopomorskiego
Future Match 2014 w liczbach:
- 286 uczestników z 31 krajów
- 582 opublikowanych profili
- 1263 zrealizowanych spotkań
W jakich sprawach RCIiTT pomoże mi jako SUPPORT OFFICE?
- Przed wydarzeniem – informacja o warunkach udziału, pomoc w przygotowaniu opisu firmy i profili biznesowych, wskazówki logistyczne dla jadących po raz pierwszy,
- Pomoc na miejscu – odnalezienie właściwego stolika, kontrola pozostałego czasu spotkania, sprawy bieżące – przekładanie spotkań, kontakt z innymi firmami itp,
- Po wydarzeniu – wsparcie w utrzymaniu kontaktu z firmami z Europy i świata.
Jak wygląda przygotowanie do udziału w Future Match
Firma, która zdecyduje się na udział w giełdzie musi wykonać kilka czynności:
1. Zarejestrować się na platformie wydarzenia pod adresem https://www.b2match.eu/futurematch2015 Jako support office należy wybrać PL - West Pomeranian University of Technology in Szczecin (RCIITT ZUT)
2. Przygotować opis swojej firmy – nazwę, logo, zdjęcie reprezentanta, opis swojej działalności
3. Przygotować profile biznesowe – informacje co oferujemy, czego poszukujemy, jakie projekty chcemy realizować
Opis firmy, jak i profile biznesowe są dostępne dla innych uczestników. To dzięki tym opisom inni uczestnicy zadecydują o chęci spotkania z daną firmą. Dlatego im szybciej opublikowane będą te profile – tym lepiej!
4. Dokonać płatności. Po opłaceniu swojego udziału, profile będą opublikowane na platformie i dostępne dla innych
5. Zadeklarować dni, w których będziemy obecni w Hanowerze na spotkaniach. Na tej podstawie platforma opracuje harmonogram spotkań (w jaki dzień o której godzinie, przy jakim stoliku, z którą firmą), który będzie do pobrania na kilka dni przed wydarzeniem
6. Zaplanować sposób przejazdu oraz miejsce zakwaterowania (warto zrobić to jak najszybciej, w ostatnich dniach przed wydarzeniem jest już niewiele wolnych miejsc noclegowych!)
7. Przyjechać do Hanoweru i nawiązać nowe kontakty biznesowe :-)
RCIiTT jako SUPPORT OFFICE służy radą na wszystkich powyższych etapach.
Gdzie, kiedy, ile
- Termin wydarzenia: 16 – 20 marca 2015, Hannover Messe (link)
- Rejestracja: 19 listopada 2014 – 2 marca 2015
- Wybór spotkań: 10 lutego – 10 marca 2015
- Język spotkań: angielski
- Adres platformy: https://www.b2match.eu/futurematch2015
- Koszt: 110 euro + VAT. Dla firm z poza branzy IT, które poszukują produktu lub technologii w celu kupna, możliwy jest udział bezpłatny, szczegóły (link).
Szczegółowych informacji udzieli Państwu konsultant RCIiTT:
Hubert Dyba
mail: hubert.dyba@zut.edu.pl
tel: 91 449 43 90