Webinar: Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?
Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości wraz z Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, który odbędzie się w dniu 9 lutego 2022 r. w godz.: 13:00-14:00. W trakcie webinaru opowiemy:
- jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;
- co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas działań;
- co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą;
- jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę;
- jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać.
W trakcie spotkania doradca Google z Firm Jutra koncentrują się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.
Webinar poprowadzi p. Kamil Nadolski, doradca Google w programie Firmy Jutra. Doświadczenie zdobywał w ogólnopolskich mediach (Grupa TVN, TVP, Newsweek, Rzeczpospolita, Onet.pl), a także we współpracy z uczelniami wyższymi i organizacjami pozarządowymi. Na co dzień pomaga w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, wskazując możliwości wykorzystania marketingu internetowego i nowych technologii.
Na szkolenie obowiązuje rejestracja.
Szczegółowych informacji na temat webinaru udziela Kierownik Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, p. Magdalena Ostrowska, e-mail: Magdalena.Ostrowska@zut.edu.pl, tel. 91 449 49 58.