Szkolenie: Marka może więcej – jak sprawnie zabrać się za budowanie silnej marki na rynku europejskim?

Zapraszamy przedsiębiorców z województwa zachodniopomorskiego na szkolenie z zakresu budowania marki swojej organizacji, prowadzone przez Pawła Tkaczyka

Budowanie silnej marki (branding) to bardziej inwestycja niż koszt, bardziej konieczność niż luksus, to praca nad przywiązaniem grupy lojalnych klientów do firmy, którzy w przyszłości będą skłonni płacić wyższą cenę w zamian za otrzymaną obietnicę lepszej marki. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz dynamicznie rozwijającą się firmę, wielopokoleniowy rodzinny biznes, czy duże przedsiębiorstwo – zawsze budujesz kapitał, jakim jest marka twojej firmy, a jej wartość jest tym większa, im większa i bardziej znacząca jest jej pozycja w świadomości odbiorców.

Na szkoleniu, na które zapraszamy zachodniopomorskich przedsiębiorców powiemy, co to znaczy, że marka jest silna oraz jak sprawnie zabrać się za jej budowanie?

Prowadzący: Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od ponad dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma".

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Usługi doradcze i szkoleniowe oferowane MŚP w ramach Enterprise Europe Network są finansowane ze środków europejskich przez Komisję Europejską oraz krajowych przez Ministerstwa Gospodarki.

Agenda oraz formularz rejestracyjny znajduje się TUTAJ

Tagi
Szkolenia
Komentarze