Szkolenie: Poznaj ścieżkę klienta: od pierwszego kontaktu do lojalności

Liczba miejsc
30
Data rozpoczęcia
05.03.2025 — 11:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
03.03.2025 — 12:00
Rodzaj wydarzenia
Szkolenie
Opis wydarzenia

Podczas szkolenia dowiesz się:
●    jak badać i rozumieć kluczowe etapy współpracy z klientem,
●    gdzie pojawiają się najważniejsze momenty w kontakcie z Twoją marką,
●    jak wykrywać i naprawiać słabe punkty w obsłudze klienta.

Dlaczego warto?
●    poznasz sprawdzone metody analizy ścieżki klienta,
●    otrzymasz praktyczne wskazówki do samodzielnego mapowania,
●    zyskasz nowe spojrzenie na proces budowania relacji z klientem.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
●    chcesz lepiej zrozumieć doświadczenia swoich klientów,
●    zależy Ci na zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów,
●    szukasz sposobów na usprawnienie procesu obsługi klienta.

Szkolenie poprowadzi Martyna Urbaniak, trenerka biznesu i dyrektorka zarządzająca. Doświadczenie zdobywała zarówno w korporacjach, takich jak Google, jak i w średniej wielkości firmach z branż produkcyjnej, informatycznej i marketingowej. Współpracowała z prestiżowymi klientami, m.in. Zamkiem Królewskim na Wawelu, KRUS oraz Bankiem Pocztowym. Pasjonuje się nowymi technologiami i posiada biegłość w obsłudze narzędzi Microsoft i Google.

 

Lato Podróż CD Okładka (1920 × 1080 px).png

Wykładowca
Zdjęcie portretowe Magdalny Ostrowskiej
Fałsz
Magdalena
Ostrowska
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
KIEROWNIK AKADEMICKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, RCIiTT
zdjęcie uśmiechniętej kobiety w długich, ciemnych włosach
Fałsz
Martna
Urbaniak
Spark Flow Pro
Dyrektor Zarządzający
Tak
Nie
Agenda
11:00-11:50
Część 1: Zrozumienie ścieżki klienta
● Wprowadzenie do customer journey
● Ćwiczenie: analiza własnych doświadczeń jako klient
● Identyfikacja kluczowych punktów styku z marką
Martyna Urbaniak
not-promoted
12:00-12:45
Część 2: Praktyczne mapowanie
● Metoda tworzenia mapy ścieżki klienta
● Warsztat: mapowanie na przykładzie rzeczywistej firmy
● Identyfikacja momentów prawdy
Martyna Urbaniak
not-promoted
12:55-13:40
Część 3: Od analizy do działania
a. Wykrywanie słabych punktów w obsłudze
b. Projektowanie usprawnień
c. Plan wdrożenia zmian
Martyna Urbaniak
not-promoted
13:40-15:00
Pytania i networking
Martyna Urbaniak
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
Lokalizacja
Sala 115 Szwalnia

Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Kryteria rekrutacji

Szkolenie skierowane jest do firm działających na rynku nie dłużej niż 2 lata oraz do osób planujących założenie własnej działalności gospodarczej.

Szczegóły dojazdu
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.

Inne wydarzenia