Webwriting – jak pisać, aby klienci chcieli czytać i kupować
Webinar dla start-upów oraz osób planujących założenie działalności gospodarczej poświęcony pisaniu tekstów internetowych przyciągających klientów.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.
- jak tworzyć wartościowe merytorycznie treści, które są jednocześnie przyjazne dla internautów;
- jak komponować treści, które przyciągają klientów i zachęcają ich do zakupu towarów/usług;
- jakie narzędzia pomagają tworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne teksty do internetu.
Webinar poprowadzi p. Sebastian Skórski, który od 2017 roku związany programami edukacyjnymi Google, obecnie doradca w programie Firmy Jutra. Jego zainteresowania to strony internetowe WordPress oraz marketing internetowy - chętnie dzieli się swoją wiedzą prowadząc szkolenia i webinary.
Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikatora Teams, dlatego uczestnicy muszą posiadać:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- zainstalowany komunikator Teams lub przeglądarkę internetową (preferowany Chrome lub Edge),
Zaakceptowani uczestnicy wydarzenia otrzymają mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli na udział w wydarzeniu.
- W jaki sposób tworzyć wartościowe merytorycznie treści?
- Jak pisać, aby internauci chcieli czytać nasze treści?
- Jak dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów?
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska