Tworzenie strategii firmy - sprzedaż, marketing, wartości

Serdecznie zapraszamy menedżerów, dyrektorów ds. rozwoju, a także specjalistów firm na warsztaty pt. Tworzenie strategii firmy - sprzedaż, marketing, wartości.

Dowiedz się dokąd zmierzają inni. Zapoznaj się z Twoją firmą na nowo.

Skąd biorą się kolejne pomysły na rozwój? Kto będzie zaangażowany w ich realizację? Na jakie innowacje Cię stać?

Jeśli chcesz
• poznać szanse, które pojawiają się wokół Twojej firmy
• zidentyfikować nowe pomysły i możliwości ich wdrożenia
• skrócić czas od pomysłu do skutecznego wdrożenia nowego produktu
• zdobyć nową wiedzę współpracując z innymi firmami
• zaangażować pracowników w kreowanie nowych wartości rynkowych

To zapisz się jeszcze dziś na spotkanie szkoleniowe!

Dokonaj krytycznej refleksji o potencjalnych ścieżkach rozwoju Twojej firmy wraz z naszym ekspertem!

Dołącz do grupy firm otwartych na nowości!

Ilość miejsc ograniczona.

Liczba miejsc
25
Data rozpoczęcia
15.09.2010 — 09:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
13.09.2010 — 00:00
Rodzaj wydarzenia
Kurs
Wykładowca
Fałsz
Luk
Palmen
Ekspert z zakresu innowacji oraz prezes zarządu firmy InnoCo Sp. z o.o.
Nie
Nie
Agenda
09.00 -
Powitanie - Jaśmina Solecka Dyrektor RCIiTT
not-promoted
not-promoted
09.10 -
Obraz strategiczny firmy: gdzie znajdujemy się dzisiaj? - Luk Palmen
not-promoted
• Kluczowe aspekty analizy strategicznej
not-promoted
• Innowacja jako element strategii rozwoju firmy
not-promoted
Ćwiczenie: Diament Strategii, analiza otoczenia
not-promoted
not-promoted
10.30 -
Przerwa
not-promoted
not-promoted
10.40 -
Obszary, w których przedsiębiorstwa mogą inicjować działania innowacyjne - Luk Palmen
not-promoted
• Kluczowe aspekty rynkowe: co stanowi o konkurencyjności w danej branży?
not-promoted
• Nowa przestrzeń wartości: co stanowi o sile firmy?
not-promoted
Lokalizacja
Organizator wydarzenia
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.

Inne wydarzenia