"Marketing nowych technologii"

"Marketing nowych technologii"

Liczba miejsc
15
Data rozpoczęcia
27.09.2010 — 09:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
22.09.2010 — 00:00
Rodzaj wydarzenia
Kurs
Wykładowca
Fałsz
dr
Bartłomiej Kurzyk - ekspert w dziedzinie marketingu nowych technologii
Nie
Nie
Agenda
Podczas szkolenia zostaną omówione m.in. następujące zagadnienia:
not-promoted
not-promoted
- procesy pobudzające konkurencję i popyt na rynkach produktów i usług opartych o rozwiązania technologiczne,
not-promoted
- znaczenie spojrzenia z punktu widzenia klienta w zestawieniu ze spojrzeniem z punktu widzenia technologicznego,
not-promoted
- metody wykorzystania zasady marketingu do procesów komercjalizacji,
not-promoted
- umiejętności wprowadzenia na rynek, promowania, wyceny i dystrybucji produktów opartych na zaawansowanych technologiach.
not-promoted
Podczas szkolenia zostaną omówione m.in. następujące zagadnienia:
not-promoted
not-promoted
- procesy pobudzające konkurencję i popyt na rynkach produktów i usług opartych o rozwiązania technologiczne,
not-promoted
- znaczenie spojrzenia z punktu widzenia klienta w zestawieniu ze spojrzeniem z punktu widzenia technologicznego,
not-promoted
- metody wykorzystania zasady marketingu do procesów komercjalizacji,
not-promoted
- umiejętności wprowadzenia na rynek, promowania, wyceny i dystrybucji produktów opartych na zaawansowanych technologiach.
not-promoted
Lokalizacja
Organizator wydarzenia
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.

Inne wydarzenia