Komunikacja i organizacja pracy w pigułce
Webinar dla start-upów oraz osób planujących założenie działalności gospodarczej poświęcony zarządzaniu czasem i skutecznej komunikacji w zespole.
Uczestnicy wydarzenia:
- poznają przeszkody skutecznej komunikacji;
- dowiedzą się co utrudnia efektywne wykorzystanie czasu;
- poznają i przećwiczy metody przezwyciężania tych barier.
Webinar poprowadzi p. Paula Borek, która od ponad 5 lat realizuje projekty szkoleniowe i doradcze w obszarze zarządzania, komunikacji, radzenia sobie ze stresem, rozwoju osobistego, kreatywności, asertywności, rozwiązywania konfliktów. Dla organizacji bardzo często pełni funkcję inspiratora, osoby, która pomaga w znalezieniu nowych kierunków rozwoju. Wierzy w efektywność budowaną każdego dnia przez koncentrację na celu, współpracę i kreatywne poszukiwanie rozwiązań. Nieustannie pracuje nad podnoszeniem własnych kompetencji, co jest kluczowym elementem przy rozwijaniu osób i organizacji.
Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikator ZOOM.
• Kiedy komunikacja jest efektywna?
• Co przeszkadza nam w skutecznej komunikacji?
• Jak unikać barier w komunikacji?
• Jaką rolę pełnią emocje w komunikowaniu się z innymi?
• Jak mówić o tym, co nam przeszkadza, ale w sposób, który nie rujnuje relacji?
Moduł 2 Sukces organizacji pracy mimo każdego „pomimo” – pomimo presji czasu, pomimo zdarzeń
nieprzewidzianych etc.
• Kiedy można powiedzieć, że ktoś jest efektywny w wykonywaniu swojej pracy?
• Jak określić co „muszę” zrobić dziś i sam/sama a co nie?
• Jak się dzielić zadaniami w zespole i czego pilnować w trakcie delegowania?
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska