Jak finansować biznes? Crowdfunding jako instrument finansowania innowacyjnych projektów i skalowania biznesu

WYDARZENIE ODWOŁANE, zgodnie z decyzją Rektora ZUT wydaną na podstawie oficjalnego Komunikatu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11.03.2020 r. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, gdzie na bieżąco będziemy informować o nowym terminie warsztatów. Osoby zainteresowane tematem crowdfundingu zapraszamy do kontaktu z p. Darią Wróbel (Daria.Wrobel@zut.edu.pl, tel. 91 449 41 09)

Liczba miejsc
16
Data rozpoczęcia
18.03.2020 — 09:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
15.03.2020 — 23:59
Rodzaj wydarzenia
Warsztat
Opis wydarzenia

Warsztaty dla zachodniopomorskich przedsiębiorców poświęcone finansowaniu społecznościowemu inwestycji i przedsięwzięć biznesowych.

Uczestnicy warsztatów:

  • zapoznają się z zasadami funkcjonowania finansowania społecznościowego, rodzajami crowdfundingu i przykładowymi kampaniami,
  • dowiedzą się czym jest instrument Crowdfunding canvas i jak go wykorzystać przy planowaniu własnych kampanii,
  • sprawdzą w praktyce jak przebiega proces planowania kampanii crowdfundingowych i jej poszczególnych elementów (cele kampanii i grupa docelowej, wizerunek, strategia i kanały komunikacji, wartość i koszty kampanii),
  • nauczą się analizować i oceniać kampanie crowdfundingowe.

Osoby zainteresowane mogą przesyłać propozycje tematów kampanii crowdfundingowych, nad którymi będą pracować uczestnicy warsztatów.

Wykładowca
Zdjęcie portretowe Darii Wróbel
Fałsz
Daria
Wróbel
RCIiTT
CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII, RCIiTT
Tak
Nie
Agenda
09:00-09:10
Powitanie
Daria Wróbel, RCIiTT ZUT
not-promoted
09:10-10:30
Crowdfunding – na czym to polega? Rodzaje i przykłady udanych kampanii.
Zapoznanie z narzędziem crowdfunding canvas
Daria Wróbel, RCIiTT ZUT
not-promoted
10:45-14:00
Elementy kampanii w oparciu o crowdfunding canvas:
- Definicja celów kampanii,
- Definicja grupy docelowej,
- Tworzenie wizerunku,
- Podstawy strategii I kanały komunikacji,
- Definicja działań i narzędzie work brakedown structure,
- Planowanie wartości i kosztów kampanii.
Daria Wróbel, RCIiTT ZUT
not-promoted
14:30-16:00
Analiza kampanii crowdfundingowych.
Follow-up kampanii crowdfundingowej.
Podsumowanie i wnioski z warsztatu.
Daria Wróbel, RCIiTT ZUT
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
Lokalizacja
sala Szwalnia (115, I piętro)

Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Kryteria rekrutacji

Uczestnikami wydarzenia mogą być przedsiębiorcy spełniający poniższe warunki:

  1. mają swoją siedzibę na terenie województwa zachodniopomorskiego, oraz
  2. działają w jednej z następujących branż: Biotechnologia Budownictwo i architektura, Chemia i tworzywa, Drewno i meble, Edukacja i szkolnictwo, Elektronika i automatyka, Elektryczna, Energetyka i gaz, Gastronomia i hotelarstwo, Górnictwo, Handel hurtowy i detaliczny, ICT, Kultura i sztuka, Media i informacje, Medycyna i zdrowie, Morska / stoczniowa, Motoryzacja, Nanotechnologia, Nieruchomości, Ochrona mienia, Ochrona środowiska, Opakowania (w tym papierowe), Papier i wyroby papierowe (bez opakowań), Poligrafia i reklama, Przemysł i produkcja – inne, Rybactwo i rybołówstwo, Spożywcza i rolnictwo, Stalowa i metalowa, Szkło i ceramika, Tekstylia, Transport i logistyka, Turystyka i sport, Tytoń - produkcja i sprzedaż, Uroda i relaks.
Organizator wydarzenia
zdjęcie portretowe Darii Wróbel
Daria
Wróbel
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT

CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII

Szczegóły dojazdu
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.