Jak finansować biznes? Crowdfunding jako instrument finansowania innowacyjnych projektów i skalowania biznesu

WYDARZENIE ODWOŁANE, zgodnie z decyzją Rektora ZUT wydaną na podstawie oficjalnego Komunikatu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11.03.2020 r. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, gdzie na bieżąco będziemy informować o nowym terminie warsztatów. Osoby zainteresowane tematem crowdfundingu zapraszamy do kontaktu z p. Darią Wróbel (Daria.Wrobel@zut.edu.pl, tel. 91 449 41 09)

Liczba miejsc
16
Data rozpoczęcia
18.03.2020 — 09:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
15.03.2020 — 23:59
Rodzaj wydarzenia
Warsztat
Opis wydarzenia

Warsztaty dla zachodniopomorskich przedsiębiorców poświęcone finansowaniu społecznościowemu inwestycji i przedsięwzięć biznesowych.

Uczestnicy warsztatów:

  • zapoznają się z zasadami funkcjonowania finansowania społecznościowego, rodzajami crowdfundingu i przykładowymi kampaniami,
  • dowiedzą się czym jest instrument Crowdfunding canvas i jak go wykorzystać przy planowaniu własnych kampanii,
  • sprawdzą w praktyce jak przebiega proces planowania kampanii crowdfundingowych i jej poszczególnych elementów (cele kampanii i grupa docelowej, wizerunek, strategia i kanały komunikacji, wartość i koszty kampanii),
  • nauczą się analizować i oceniać kampanie crowdfundingowe.

Osoby zainteresowane mogą przesyłać propozycje tematów kampanii crowdfundingowych, nad którymi będą pracować uczestnicy warsztatów.

Wykładowca
Zdjęcie portretowe Darii Wróbel
Fałsz
Daria
Wróbel
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII, RCIiTT
Tak
Nie
Agenda
09:00-09:10
Powitanie
Daria Wróbel, RCIiTT ZUT
not-promoted
09:10-10:30
Crowdfunding – na czym to polega? Rodzaje i przykłady udanych kampanii.
Zapoznanie z narzędziem crowdfunding canvas
Daria Wróbel, RCIiTT ZUT
not-promoted
10:45-14:00
Elementy kampanii w oparciu o crowdfunding canvas:
- Definicja celów kampanii,
- Definicja grupy docelowej,
- Tworzenie wizerunku,
- Podstawy strategii I kanały komunikacji,
- Definicja działań i narzędzie work brakedown structure,
- Planowanie wartości i kosztów kampanii.
Daria Wróbel, RCIiTT ZUT
not-promoted
14:30-16:00
Analiza kampanii crowdfundingowych.
Follow-up kampanii crowdfundingowej.
Podsumowanie i wnioski z warsztatu.
Daria Wróbel, RCIiTT ZUT
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
Lokalizacja
sala Szwalnia (115, I piętro)

Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Kryteria rekrutacji

Uczestnikami wydarzenia mogą być przedsiębiorcy spełniający poniższe warunki:

  1. mają swoją siedzibę na terenie województwa zachodniopomorskiego, oraz
  2. działają w jednej z następujących branż: Biotechnologia Budownictwo i architektura, Chemia i tworzywa, Drewno i meble, Edukacja i szkolnictwo, Elektronika i automatyka, Elektryczna, Energetyka i gaz, Gastronomia i hotelarstwo, Górnictwo, Handel hurtowy i detaliczny, ICT, Kultura i sztuka, Media i informacje, Medycyna i zdrowie, Morska / stoczniowa, Motoryzacja, Nanotechnologia, Nieruchomości, Ochrona mienia, Ochrona środowiska, Opakowania (w tym papierowe), Papier i wyroby papierowe (bez opakowań), Poligrafia i reklama, Przemysł i produkcja – inne, Rybactwo i rybołówstwo, Spożywcza i rolnictwo, Stalowa i metalowa, Szkło i ceramika, Tekstylia, Transport i logistyka, Turystyka i sport, Tytoń - produkcja i sprzedaż, Uroda i relaks.
Organizator wydarzenia
zdjęcie portretowe Darii Wróbel
Daria
Wróbel
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT

CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII

Szczegóły dojazdu
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.