Globalna promocja firmy w social media - narzędzie służące rozwojowi firmy i ekspansji na nowych rynkach (II edycja)

Podczas szkolenia poruszone zostaną kwestie dotyczące Facebook, m.in. charakterystyka użytkowników,
reklamy, tworzenie Fanpage oraz zagadnienia związane z blogami, mikroblogami i forami, podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym, mobilne technologie w służbie Social Media.

Liczba miejsc
25
Data rozpoczęcia
10.06.2011 — 09:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
03.06.2011 — 00:00
Rodzaj wydarzenia
Kurs
Wykładowca
Fałsz
p.
Adam Kaliszewski z Centrum Szkolenia PR Łap-Art. z Krakowa
Nie
Nie
Agenda
Celem szkolenia jest doskonalenia umiejętności z zakresu public relations w Internecie, promocji firmy w szeroko rozumianych social media takich jak : Facebook, blogi, mikroblogi, fora internetowe.
not-promoted
not-promoted
Charakter zajęć:
not-promoted
-Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
not-promoted
-Warsztatowa forma: zadania, ćwiczenia, angażowanie uczestników
not-promoted
-Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności
not-promoted
Celem szkolenia jest doskonalenia umiejętności z zakresu public relations w Internecie, promocji firmy w szeroko rozumianych social media takich jak : Facebook, blogi, mikroblogi, fora internetowe.
not-promoted
not-promoted
Charakter zajęć:
not-promoted
-Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
not-promoted
-Warsztatowa forma: zadania, ćwiczenia, angażowanie uczestników
not-promoted
-Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności
not-promoted
Lokalizacja
Organizator wydarzenia
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.