Regulamin rekrutacji uczestników wydarzeń organizowanych przez RCIiTT IV'2018
- Poprzez pojęcie "wydarzenie" rozumie się szkolenie, seminarium, dyżur ekspercki, warsztaty, konferencję, śniadanie biznesowe, spotkanie informacyjne lub giełdę kooperacyjną.
- Rekrutacja uczestników odbywa się poprzez stronę internetową www.innowacje.zut.edu.pl lub pod innym wskazanym przez RCIiTT adresem.
- W przypadku rekrutacji uczestników przez stronę internetową www.innowacje.zut.edu.pl RCIiTT dopuszcza możliwość udziału w rekrutacji poprzez przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres mailowy innowacje@zut.edu.pl jedynie w przypadku awarii ww. strony internetowej.
- Każda osoba zainteresowana uczestnictwem w wydarzeniu zobowiązana jest zgłosić się indywidualnie.
- Akceptacja zgłoszeń dokonywana jest przez pracowników RCIiTT wg kolejności ich otrzymania oraz zgodnie z kryteriami rekrutacji określonymi na stronie internetowej www.innowacje.zut.edu.pl odrębnie dla każdego wydarzenia, a potwierdzana jest osobną wiadomością e-mail.
- Jeżeli zgłoszenie nie zawiera wszystkich wymaganych informacji bądź zawiera oczywiste błędy, pracownik RCIiTT powiadamia o tym pocztą elektroniczną osobę zainteresowaną, która od momentu otrzymania wiadomości e-mail ma 48 godzin na uzupełnienie lub korektę zgłoszenia. W tym czasie 1 wolne miejsce zostaje zarezerwowane dla tej osoby na wypadek spełnienia kryteriów rekrutacji po uzupełnieniu lub korekcie zgłoszenia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku uznaje się, że zgłoszenie nie spełnia kryteriów rekrutacji.
- Osoba, której zgłoszenie zostało zaakceptowane, jest zobowiązana poinformować RCIiTT o ew. rezygnacji z uczestnictwa w wydarzeniu najpóźniej na 1 dzień roboczy przed wydarzeniem.
- RCIiTT zastrzega sobie prawo nieakceptowania zgłoszeń od osób, które nie dopełniły obowiązku określonego w pkt. 7 niniejszego regulaminu co najmniej dwukrotnie w przeciągu 12 miesięcy poprzedzających dzień organizacji wydarzenia, którego ich zgłoszenie dotyczy.
- Osoba biorąca udział w wydarzeniach organizowanych przez RCIiTT wyraża zgodę na wykorzystywanie zdjęć i materiałów filmowych z danego wydarzenia zawierających jej wizerunek do celów związanych z działalnością RCIiTT.
- Osoba zgłaszająca chęć uczestnictwa w wydarzeniu deklaruje prawdziwość wszystkich danych podanych podczas rejestracji konta w systemie rekrutacji i wyraża zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych przez pracowników RCIiTT w zakresie określonym w pkt. 11 niniejszego regulaminu.
- Dane osobowe pozyskane w procesie rekrutacji nie będą udostępniane osobom trzecim. Dane te będą przetwarzane przez pracowników RCIiTT tylko i wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji uczestników wydarzenia i jego prawidłowej organizacji oraz w celach statystycznych i promocji usług RCIiTT.
- Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922 z poźn. zm.).
Szczecin, dn.15.04.2018 r.