Inkubator przedsiębiorczości/Oferta/Szkolenia/Harmonogram szkoleń/Ogólne warunki rekrutacji
Ogólne warunki rekrutacji uczestników/czek wydarzeń organizowanych przez RCIiTT:
1. Poprzez pojęcie „wydarzenie” rozumie się w szczególności: szkolenie, seminarium, dyżur ekspercki, śniadanie biznesowe, spotkanie o charakterze szkoleniowym, informacyjnym lub doradczym, spotkanie z inwestorem, konferencję.
2. Rekrutacja uczestników odbywa się drogą elektroniczną poprzez formularz umieszczony na stronie internetowej www.innowacje.zut.edu.pl.
3. RCIiTT dopuszcza możliwość udziału w rekrutacji poprzez przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną na wskazany adres, jedynie w przypadku, gdy zamieści informacje o takiej możliwości na ww. stronie internetowej, a także w przypadku awarii ww. strony internetowej - w tym drugim przypadku zgłoszenia będą przyjmowane pod adresem mailowym innowacje@zut.edu.pl.
4. Osoba zgłaszająca się podaje w formularzu zgłoszeniowym wszystkie niezbędne dane osobowe wymagane do przyjęcia zgłoszenia oraz wyraża zgodę na ich przechowywanie oraz przetwarzanie przez pracowników RCIiTT w zakresie określonym w pkt. 5 poniżej.
5. Dane osobowe uczestników pozyskane dla celów rekrutacji na wydarzenie nie będą udostępniane osobom trzecim. Dane osobowe przekazane Organizatorowi przez uczestników wydarzenia będą przetwarzane przez Organizatora tylko i wyłącznie w celu wzięcia udziału w przedmiotowym wydarzeniu, w tym jego prawidłowej organizacji oraz w celach marketingowych, a w szczególności promocji usług RCIiTT. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Kandydat zgłaszający się do uczestnictwa w organizowanych wydarzeniu przyjmuje do wiadomości, iż w przypadku akceptacji jego uczestnictwa, na stronie internetowej www.innowacje.zut.edu.pl pojawi się jego imię i nazwisko oraz nazwa organizacji, którą reprezentuje na liście osób przyjętych na wydarzenie.
6. Akceptacja uczestników dokonywana jest przez pracowników RCIiTT stosownie do szczegółowych kryteriów rekrutacji, w terminie najpóźniej do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia.
7. Szczegółowe kryteria rekrutacji określane zostają każdorazowo przy ogłoszeniu rekrutacji przynajmniej w jednym polu ogłoszenia o odbywającym się wydarzeniu (np. pole „Uwagi”).
8. W pierwszej kolejności do uczestnictwa w wydarzeniu przyjmowane są osoby spełniające szczegółowe kryteria rekrutacji, w dalszej kolejności akceptowane są osoby niespełniające kryteriów, w zależności od dostępności miejsc na wydarzenie.
9. Zaakceptowany uczestnik jest zobowiązany poinformować organizatora o rezygnacji z uczestnictwa w wydarzeniu drogą mailową lub telefoniczną, najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem wydarzeniem.
10. W przypadku nie poinformowania organizatora o rezygnacji z uczestnictwa w wydarzeniu Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia uczestnictwa danej osoby w kolejnych organizowanych wydarzeniach.