E-marketing szansą na pozyskanie zagranicznych kontrahentów

1. Poznaj zasady e-marketingu horyzontalnego jako 3 głównych segmentów sprzedaży w Internecie.
2. Wykorzystaj reklamę w wyszukiwarkach internetowych Google AdWords, uzyskaj wiedzę na temat stron docelowych oraz analityki internetowej (Google Analytics).

Zdobądź nowych kontrahentów.

Liczba miejsc
20
Data rozpoczęcia
09.12.2010 — 00:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
03.12.2010 — 00:00
Rodzaj wydarzenia
Kurs
Wykładowca
Fałsz
Dzień
1.
Fałsz
Marcin
Prys - Mindflow Multimedia M Prys R Łyczkowski Spółka Jawna
Fałsz
Dzień
2.
Fałsz
Maciej
Jankowski – Google Advertising Partner, Netcamp
Nie
Nie
Agenda
W odpowiedzi na Państwa zainteresowanie tematyką e-marketingu, proponujemy Państwu 2 dniowe szkolenie, które mamy nadzieje przyczyni się do zwiększenia efektywności docierania z Państwa ofertą do nowych zagranicznych partnerów biznesowych.
not-promoted
not-promoted
Dzień 1.
not-promoted
not-promoted
1. Przedstawienie zasad e-marketingu horyzontalnego jako 3 głównych segmentów sprzedaży
not-promoted
w Internecie.
not-promoted
not-promoted
Uczestnik pozna filozofię sprzedaży elektronicznej
not-promoted
Przybliżenie zasad wnioskowania z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
not-promoted
Umiejętność wyboru najlepszych rozwiązań dla aktualnych zadań e-marketingowych
not-promoted
Wykorzystanie studium przypadków jako fundamenty budowania swojej wiedzy
not-promoted
not-promoted
Lokalizacja
Organizator wydarzenia
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.