Ciekawie o nauce. Sztuka pisania tekstów naukowych dla wszystkich

Zapraszamy studentów, doktorantów oraz naukowców na szkolenie z technik pisania tekstów naukowych, które odbędzie się 26 stycznia 2018 r.

Liczba miejsc
100
Data rozpoczęcia
26.01.2018 — 09:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
23.01.2018 — 23:59
Rodzaj wydarzenia
Szkolenie
Opis wydarzenia

Umiejętność promocji swoich osiągnięć naukowych jest obecnie niezwykle ważnym elementem w rozwoju kariery naukowej. Atrakcyjność publikacji naukowych podnosi ich rangę oraz zwiększa cytowalność. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną techniki pisania artykułów naukowych, które przyciągają uwagę czytelnika oraz cieszą się uznaniem w środowisku badaczy. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się od czego zacząć pisanie tekstów, skąd czerpać inspiracje oraz w jaki sposób wykorzystać paralele, zasadę kontekstu czy obrazowanie w publikacjach. Zaprezentowane zostaną techniki zwiększające skuteczność tekstów naukowych, formuły copywriterskie oraz sprawdzone recepty na zainteresowanie czytelnika. Omówione zostaną badania click trackingowe, których znajomość pomoże w tworzeniu atrakcyjnych publikacji trafiających do szerokiego grona odbiorców.

Szkolenie poprowadzi Artur Jabłoński, konsultant ds. e-marketingu, szkoleniowiec, doradca, wykładowca.  Specjalizujący się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż.

Wykładowca
Fałsz
Artur
Jabłoński
DIGITALK Artur Jabłoński
KONSULTANT DS. E-MARKETINGU
Tak
Nie
Agenda
09:00-09:10
Powitanie uczestników
Katarzyna Bartkowiak, RCIiTT ZUT
not-promoted
09:10-10:30
Copywriting a design:
· jak czytają internauci
· sposoby wyróżniania elementów tekstu
· badania click trackingowe – czego uczą o pisaniu
Artur Jabłoński, DIGITALK
not-promoted
10:45-13:30
Styl:
· jak napisać skomplikowany tekst naukowy w sposób zrozumiały dla innych
· struktura informacji i wygląd akapitów
· klucze fascynacji – strategie otwarcia
Tworzenie tytułów:
· sprawdzone formuły copywriterskie
· anatomia dobrego tytułu
· śródtytuły i ich rola w tekście
Artur Jabłoński, DIGITALK
not-promoted
13:45-15:00
Język korzyści i elementy perswazji:
· modele przyciągania i sterowania uwagą czytelnika
· prezentowanie argumentów w przystępny sposób
Artur Jabłoński, DIGITALK
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
Lokalizacja
sala Tkalnia (116, I piętro)

RCIiTT
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Kryteria rekrutacji

Szkolenie skierowane dla studentów, doktorantów i naukowców z województwa zachodniopomorskiego.

Organizator wydarzenia
Agata Judzińska-Kłodawska [photo]
Agata
Judzińska-Kłodawska
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT

CENTRUM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI

Szczegóły dojazdu
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form