E-commerce: Jak rozpocząć sprzedaż na Amazon
Szkolenie on-line dla przedsiębiorców i pracowników firm rozpoczynających działalność na Amazon Marketplace, którzy potrzebują wiedzy z zakresu sprzedaży produktów na tej platformie.
Amazon jest największą na świecie platformą e-commerce, a sprzedaż za jej pośrednictwem wydaje się skutecznym sposobem na dotarcie do klientów z całej Europy. Czy jest to jednak marketplace dla każdego?
Uczestnicy szkolenia poznają podstawy prowadzenia działalności na Amazon, w tym dowiedzą się:
- jak przygotować się do sprzedaży produktów z Polski do klientów w Europie,
- jaka jest różnica między sprzedażą Private Label a Arbitrage,
- jak dostarczyć towar do klienta w modelach sprzedaży FBA i FBM, jakie korzyści, trudności i koszty są z nimi związane,
- czym jest Prime i jak stać się sprzedawcą uczestniczącym w tym programie,
- dowiesz się jakie różnice występują pomiędzy programami oferowanymi przez Amazon: EFN, MCI, PAN EU i jakie obowiązki podatkowe wynikają z wyboru poszczególnych programów,
- jakie znaczenie ma marka i jej budowanie w sprzedaży na Amazon,
- jak założyć konto, poruszać się po Seller Central i tworzyć karty produktów,
- oraz jakie są formy promocji ofert dostępne są na Amazon.
Szkolenie poprowadzi p. Agnieszka Wielgórecka, specjalistka i konsultant ds. e-commerce w naszym Centrum. Gościem wydarzenia będzie także p. Łukasz Skryplonek z firmy Dogcessories, który opowie o swoich początkach na platformie Amazon.
Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikatora Teams, dlatego uczestnicy muszą posiadać:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- przeglądarkę internetową (preferowany Chrome lub Edge),
Zaakceptowani uczestnicy wydarzenia otrzymają mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli na udział w wydarzeniu.
15 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia wydarzenia będzie otwarty „wirtualny pokój szkoleniowy”. Jest to okazja na przetestowanie połączenia.
- Rejestracja konta na platformie
- Powstające obowiązki podatkowe związane ze sprzedażą
- Promocja na Amazonie
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska
Szkolenie przewidziane jest dla:
- pracowników oraz właścicieli firm, posiadających swoją siedzibę lub oddział w województwie zachodniopomorskim, wielkopolskim, lubuskim, dolnośląskim lub opolskim,
- naukowców oraz przedstawicieli instytucji samorządowych.
Do 01.12.2020 r. pierwszeństwo w rejestracji mają przedsiębiorcy!
Obowiązuje limit max. 2 osoby z firmy (nie dotyczy naukowców).
Podczas rejestracji naukowcy wpisują NIP uczelni.
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska