Aspekty administracyjno-finansowe i zarządzanie w projektach Horyzontu 2020

Zapraszamy pracowników naukowych i administracyjnych uczelni wyższych oraz przedsiębiorców, którzy przygotowują wnioski do Programu Ramowego Horyzont 2020 oraz podmioty już realizujące projekty, na dyżur ekspercki.

Liczba miejsc
3
Data rozpoczęcia
26.09.2018 — 08:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
25.09.2018 — 12:00
Rodzaj wydarzenia
Dyżur ekspercki
Opis wydarzenia

Podczas dyżuru zostaną poruszone kwestie m.in. kwalifikowalności wydatków, przygotowywania sprawozdań finansowych, realizacji audytów, dodatków do wynagrodzeń wypłacanych ze strony MNiSW dla bezpośrednich wykonawców projektów pochodzących z jednostek naukowych. 

Dyżur ekspercki ma formę jednogodzinnych indywidualnych spotkań i zostanie poprowadzony przez p. Angelikę Łysiak, specjalizującą się w Programach Ramowych UE.

Wykładowca
Zdjęcie portretowe Angeliki Łysiak
Fałsz
Angelika
Łysiak
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
REGIONALNY PUNKT KONTAKTOWY W PROGRAMIE RAMOWYM UE, RCIiTT
Tak
Nie
Agenda
08:00-09:00
Wolny termin
Angelika Łysiak, RCIiTT ZUT
not-promoted
10:00-11:00
Wolny termin
Angelika Łysiak, RCIiTT ZUT
not-promoted
12:00-13:00
Wolny termin
Angelika Łysiak, RCIiTT ZUT
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
Lokalizacja
sala Przymierzalnia (002), parter

Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Kryteria rekrutacji

Dyżur ekspercki skierowany jest do podmiotów przygotowujących wnioski do Programu Ramowego Horyzont 2020 oraz jednostek realizujących już projekty, w szczególności do pracowników naukowych i administracyjnych uczelni wyższych oraz przedsiębiorców.

Organizator wydarzenia
zdjęcie portretowe Angeliki Łysiak
Angelika
Łysiak
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT

kierownik projektu RPK

Szczegóły dojazdu
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.

Inne wydarzenia