Promocja nauki i technologii w Polsce i za granicą – jak sprzedawać żeby sprzedać?

Technopark Pomerania i Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT serdecznie zapraszają na popołudniowe spotkanie, podczas którego dowiedzą się Państwo m.in. jak powinna wyglądać poprawna oferta technologiczna, jak rozmawiać z inwestorami, jak wykorzystywać serwisy społecznościowe w promocji osiągnięć naukowych, badań, innowacji oraz dlaczego promocja nauki jest ważna i jak robić to dobrze.

Zapraszamy do Technoparku!

Liczba miejsc
50
Data rozpoczęcia
21.11.2013 — 16:30
Termin przyjmowania zgłoszeń
20.11.2013 — 00:00
Rodzaj wydarzenia
Kurs
Wykładowca
Fałsz
Ilona
Iłowiecka-Tańska, Centrum Nauki Kopernik
Prawda
Magister
Paweł
Żebrowski
Uniwersytet Szczeciński
Fałsz
Piotr
Borkowski, Akademia Morska, Sup4Nav
Nie
Nie
Agenda
16.30-16.45
- Rejestracja
not-promoted
16.45-17.00
- Powitanie organizatorów
not-promoted
17.00-18.00
- Promocja nauki i technologii - skuteczna prezentacja i promocja projektu naukowego w sieci - Ilona Iłowiecka-Tańska, Centrum Nauki Kopernik
not-promoted
18.00-18.15
- Przerwa kawowa
not-promoted
18.15-18.55
- Budowa oferty technologicznej - jak tworzyć i gdzie szukać pomocy? - Paweł Żebrowski, RCIiTT
not-promoted
18.55-19.15
Od pierwszego komunikatu prasowego do komercjalizacji - case study działań promocyjnych systemu NAVDEC - Piotr Borkowski, Akademia Morska, Sup4Nav
not-promoted
19.15-19.40
- Networking, poczęstunek
not-promoted
16.30-16.45
- Rejestracja
not-promoted
16.45-17.00
- Powitanie organizatorów
not-promoted
17.00-18.00
- Promocja nauki i technologii - skuteczna prezentacja i promocja projektu naukowego w sieci - Ilona Iłowiecka-Tańska, Centrum Nauki Kopernik
not-promoted
18.00-18.15
- Przerwa kawowa
not-promoted
18.15-18.55
- Budowa oferty technologicznej - jak tworzyć i gdzie szukać pomocy? - Paweł Żebrowski, RCIiTT
not-promoted
Lokalizacja
Organizator wydarzenia
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.

Inne wydarzenia