Szkolenie "Prowadzenie badań rynkowych" 7-8 kwietnia 2011

Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób zbadać rynek, aby skutecznie zdobyć klienta zapraszamy na szkolenie "Prowadzenie badań rynkowych"

Liczba miejsc
15
Data rozpoczęcia
07.04.2011 — 09:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
01.04.2011 — 00:00
Rodzaj wydarzenia
Kurs
Wykładowca
Fałsz
Doktor
Marzena
Frankowska
Uniwersytet Szczeciński
Specjalista od marketingu oraz badań rynkowych
Nie
Nie
Agenda
- Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu: marketing-mix, otoczenie rynkowe, segmentacja, działania B2B i B2C
not-promoted
- Obszary stosowania badań marketingowych - do jakich celów własnych mogę wykorzystać badania?
not-promoted
- Proces i procedura badań
not-promoted
- Podstawy źródłowe badań: źródła wtórne /desk researche/, źródła pierwotne
not-promoted
- Metody i techniki badawcze
not-promoted
- Dobór próby do badań
not-promoted
- Projektowanie procesu badawczego
not-promoted
- Projektowanie kwestionariusza ankiety
not-promoted
- Opracowanie i interpretacja wyników badań
not-promoted
- Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu: marketing-mix, otoczenie rynkowe, segmentacja, działania B2B i B2C
not-promoted
- Obszary stosowania badań marketingowych - do jakich celów własnych mogę wykorzystać badania?
not-promoted
- Proces i procedura badań
not-promoted
Lokalizacja
Organizator wydarzenia
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.

Inne wydarzenia