Nieinwazyjne metody redukcji zjawiska habituacji w marketingu elektronicznym

Wartość projektu
547 710,00
PLN
Źródło finansowania
OPUS 14
Okres realizacji od
Okres realizacji do
Kierownik projektu w ZUT
dr hab. inż. Jarosław Jankowski
Opis

Celem projektu jest poszukiwanie zrównoważonych form działań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem platform o różnych charakterystykach treści, mechanizmach interakcji oraz poziomach zaangażowania.
W badaniach zostaną wykorzystane metody eksperymentalne powiązane z pomiarami eye trackingowymi i analizami EEG, co umożliwi analizę mechanizmów oddziaływania wizualnego i przerwań procesów kognitywnych.
Projekt jest rozwinięciem wcześniejszych badań zespołu dotyczących obszarów związanych z optymalizacją kampanii reklamowych, marketingiem wirusowym, badaniami percepcyjnymi oraz wykorzystaniem EEG i eye trackingu w badaniach przekazu reklamowego.

Kierownik projektu: dr hab. inż. Jarosław Jan Jankowski

Opiekun: